اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی تیم‌ملی هندبال: رقیبان دشواری در گروهمان داریم/ از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران می‌گوید: حریفان قدرتمندی در گروه ایران حضور دارند اما از تقابل با هیچ تیمی هراسی ندارد.

سرمربی تیم‌ملی هندبال: رقیبان دشواری در گروهمان داریم/ از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

به گزارش خبرگزاری فارس، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران  در مورد قرعه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است نیز گفت: کار بسیار دشوار اما نشدنی نیست.

وویوویچ در‌ پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش (مونته‌نگرو) نیز گفت: من ناراحتم که مقابل مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

 پس از قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول