اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایجاد اشتغال برای 683 نفر با بهره برداری از 48 واحد صنعتی در ایلام

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام گفت: ۴۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال گذشته صادر و زمینه اشتغال ۶۸۳ نفر را فراهم آورده است.

ایجاد اشتغال برای 683 نفر با بهره برداری از 48 واحد صنعتی در ایلام

رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از صدور ۴۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت واحد‌های صنعتی استان ایلام با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۲ هزار میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال ۶۸۳ نفر را فراهم آورده است.

وی افزود: پروانه بهره برداری صادر شده در سه ماهه اول سال جاری ۷ فقره بوده و‌ در این مدت واحد‌های صنعتی استان ایلام با سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار و ۶۳۰ میلیون ریال پروانه بهره برداری را دریافت کرده و تا کنون زمینه اشتغال ۵۲ نفر در استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: برای واحد‌های صنعتی که جواز تاسیس در سه ماهه اول سال اخذ کرده‌اند ۸۳۷ نفر اشتغال اسمی وجود داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول