اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جلسه شورای اداری دماوند؛ از تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی مسئولان تا دستگیری ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر

جلسه شورای اداری شهرستان دماوند برگزار شد که فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به تلاش برای حفظ امنیت و سلامت جامعه گفت: طی سه ماه گذشته، ۲۰۷ کیوگرم انواع مواد مخدر در دماوند کشف و ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

جلسه شورای اداری دماوند؛ از تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی مسئولان تا دستگیری ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، جلسه شورای اداری شهرستان دماوند با حضور فرماندار شهرستان، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، ائمه جمعه شهرستان دماوند، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان و دیگر مسئولان عصر امروز برگزار شد.

سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند، اظهار کرد: استاندار تهران روز گذشته در معارفه فرماندار جدید فیروزکوه اعلام کرده که تعطیلی در روز جمعه نداریم و در دولت مردمی فعالیت‌ها شبانه‌روزی است‌.

رسولی نژاد با اشاره به این که شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه باید برای مدیران به میدان رقابت تبدیل شود، بیان کرد: در بعضی کارها عدم همکاری مشاهده می‌کنیم که قطعا فرماندار شهرستان دماوند باید نظارت بیشتر در روند اجرای کارها داشته باشند.

برخی از مسؤولان عینک بدبینی بر چشم دارند

حجت‌الاسلام سیداحمد میر شریفی امام جمعه شهر آبسرد در این جلسه اظهار کرد: مسؤولان دماوند متعلق به هر پنج شهر دماوند هستند و باید نگاهشان به همه شهرها مثبت بوده و تفاوت قائل نشوند.

وی گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان عینک بدبینی بر چشم دارند و تخلفاتی که در گذشته در برخی از شهرها صورت گرفته، باعث شده که مسؤولان همچنان نگاه قبل را داشته باشند و این در حالی است که باید عینک بدبینی را بردارند.

حجت الاسلام میر شریفی خاطر نشان کرد: آرامستان آبسرد‌ یکی از مطالبات مردم است و در این خصوص دو نامه به همراه طوماری از مشکلات مربوط به اهالی شهر آبسرد متشکل از اهالی بومی و اتباع اعم از شیعه و سنی تقدیم فرمانداری شد.

امام جمعه آبسرد اضافه کرد: متأسفانه نهادی که ۳۰ هکتار از اراضی شهر آبسرد را در اختیار داشت، ۶۰ هکتار از اراضی را تحویل گرفته و این موضوع باعث مسدود شدن آرامستان شهر شده است؛ در این راستا تقاضا داریم که این مشکل به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: میدان تره بار آبسرد به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری این شهر محسوب می‌شد، اما به دلیل اینکه عده‌ای از افراد به جای مراجعه به شورا و شهرداری آبسرد به نهادهای شهرستانی مراجعه کردند، این میدان عملاً منبع درآمدی برای نهادهای دیگر شده است.

لزوم رعایت عفاف و حجاب در ادارات دماوند

سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند اظهار کرد: همه ادارات وظایفی خارج از وظایف ذاتی و تخصصی خود دارند که باید تطبیقی از این موضوع در پیوست فرهنگی کارها دیده شود.

وی ادامه داد: بحث عفاف نخستین نگاه به خواهران است، در صورتی که هر دو قشر زن و مرد در این خصوص نقش مساوی دارند.

نجفی بیان کرد: قطعاً ما قائل به مباحث سلبی نیستیم؛ این موضوعات اعتقادی است و قطعاً باید به فرهنگ تبدیل شود، نقش مسؤولان ادارات به شدت در این خصوص تاثیرگذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند اضافه کرد: نقش مسؤولان ادارات در رفتار پرسنل بسیار تاثیرگذار است و روابط صحیح بین افراد، تکریم و نوع ادبیات با ارباب رجوع باید در برنامه کاری قرار گیرد.

دستگیری ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر و ۵۸ معتاد متجاهر در دماوند

سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند نیز مطرح کرد: طی سه ماه گذشته، ۲۰۷ کیوگرم انواع مواد مخدر در دماوند کشف کردیم که ۷ کیلو از خرده‌ فروشان و ۲۰۰ کیلوگرم از یک باند ۵ نفری طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا کشف شد.

وی گفت: در این راستا طی چهار مرحله عملیات پاکسازی، ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر و ۵۸ معتاد متجاهر در شهرستان دماوند دستگیر شدند.

فاضلی عنوان کرد: از تعداد دستگیری ۱۷۴ خرده‌فروش مواد مخدر، ۱۱۵ نفر ایرانی و ۵۹ نفر تبعه خارجی بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: با توجه به دغدغه‌مندی شهروندان، آمادگی کاملی برای جمع‌آوری تمام معتادان متجاهر داریم، اما نیاز است که کمپ‌های ترک‌ اعتیاد در شهرستان دماوند تقویت شود یا به صورت مشترک از کمپ‌های شهرستان‌های همجوار استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول