اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دماوند: کمربندی جنوبی دماوند تا دوماه آینده عملیاتی می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان این که تا قبل از آغاز فصل سرما، گاز رسانی به ۱۰ روستا باقی مانده شهرستان دماوند انجام خواهد شد، در خصوص کمربندی جنوبی دماوند گفت: پروژه کمربندی جنوبی دماوند تا دوماه آینده عملیاتی خواهد شد.

فرماندار دماوند: کمربندی جنوبی دماوند تا دوماه آینده عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور ائمه جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان برگزار شد، با اشاره به تحقق یکی از مهمترین مطالبات شهروندان اظهار کرد: طرح کمربندی جنوبی شهرستان دماوند یکی از مطالبات بر زمین مانده مردم بود که با پیگیری‌های انجام شده بعد از گذشت چندین سال، به نتیجه رسید و حداکثر تا دو ماه آینده مطالعات اولیه آن به پایان می‌رسد و قرارگاه خاتم الانبیا عملیات عمرانی آن را آغاز می‌کند.

وی گفت: یکی دیگر از مطالبات بر زمین مانده و به حق مردم شهرستان دماوند، گازرسانی به ۱۰ روستای فاقد گاز این شهرستان بود که کلنگ آن ۶ سال پیش بر زمین زده شد و پس از آن هیچ اقدام موثری انجام نشد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده، پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای دماوند با حمایت‌های نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و همت مجموعه ادارات گاز و راهداری تا قبل از فصل سرما در سال جاری تکمیل و روستاها از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان دماوند به مشکلات درمانی اشاره و بیان کرد: در نشستی که با معاون وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، اعتبارات قابل توجهی برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت روستاهای شهرستان دماوند اختصاص یافت که این اعتبارات در جهت تکمیل و تجهیز مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان استفاده خواهد شد.

طاهر خانی ادامه داد: در مهرآباد یک خانه بهداشت برای جمعیت حدود ۱۰ هزار نفر وجود داشت، که با پیگیری‌های انجام شده، به مرکز خدمات جامع سلامت ارتقا پیدا کرد و در آینده‌ای نزدیک با یک پزشک ثابت به صورت همه روزه و مستقیم به مردم منطقه خدمات‌ رسانی انجام خواهد شد و در مسکن مهر مهرآباد، با همکاری و مساعدت سپاه پاسداران شهرستان دماوند، مرکز تخصصی سلامت احداث خواهد شد.

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند عنوان کرد: تأسیس درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن یکی دیگر از اقدامات روی زمین مانده بود که این پروژه تا ۶ ماه آینده آغاز و حداکثر تا ۲۴ ماه تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد‌.

طاهر خانی ادامه داد: زمین احداث تصفیه‌ خانه فاضلاب مهرآباد رودهن هشت سال پیش واگذار شده بود که کلنگ‌ احداث آن به زمین خورد و در دیدار با وزیر نیرو اعتبار خوبی برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب رودهن و دماوند اختصاص پیدا کرد و طی روزهای آینده کلنگ تصفیه‌خانه فاضلاب رودهن به زمین می‌خورد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در دولت سیزدهم بنا نیست پروژه جدیدی تعریف شود، عنوان کرد: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شد، توانستیم که پروژه فاضلاب را در ردیف اعتبارات ملی قرار دهیم و در بحث فاضلاب در شهرهای دماوند و رودهن مشکل خاصی نخواهیم داشت و شهرهای دیگر شهرستان دماوند، در بحث فاضلاب به مرحله مطالعات رسیدند و سعی خواهیم کرد تا در تمامی شهرها و حتی روستاها مشکل فاضلاب را حل کنیم.

آغاز طرح هوشمند سازی خرید نان در ۷۰ نانوایی شهرستان دماوند

طاهر خانی با اشاره به هوشمندسازی نانواها بیان کرد: در شهرستان دماوند ۱۸۹ نانوایی وجود دارد که ۷۰ نانوا به دستگاه هوشمند سازی خرید نان، متصل شده‌اند.

وی تأکید کرد: تا کنون مشکل خاصی در راستای اجرای این طرح در سطح شهرستان دماوند نداشتیم و تا ۱۰ روز آینده تمامی نانوایی ها به دستگاه هوشمند سازی خرید نان مجهز خواهند شد و مردم بدانند تمام تلاش را جهت رفاه حال آن‌ها است.

هر مدیری جهادی، همراه دولت در شهرستان دماوند خواهد بود

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند بیان کرد: پیگیری مطالبات به حق مردم از وظایف هر مدیری است، هر مدیری که جهادی عمل کند و هر لحظه پاسخ‌گوی شهروندان باشد، همراه دولت در شهرستان دماوند خواهد بود.

طاهرخان افزود: هر مدیری که محدود است و در طول شبانه روز امکان خدمات رسانی به هموطنان را ندارد، فرصت را به جوانان انقلابی دهد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: یکی از اقداماتی که می‌تواند یک مدیر را موفق کند، پند گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری به ویژه در جهاد تبیین است و مدیران جهاد تبیین را الگوی خود قرار دهند.

وی به ساخت و ساز غیر مجاز اشاره و تأکید کرد: با هماهنگی که بین نهادهای مرتبط انجام شده، مقرر شد، از ساخت و ساز غیر مجاز به ویژه در اراضی کشاورزی جلو گیری شود.

طاهر خانی اضافه کرد: تمامی ارگان ها در موضع ساخت و ساز غیر مجاز باید جدی عمل کنند و اگر نهادی در این راستا کوتاهی کند با مدیر آن اداره، قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول