اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارسال ۲ هزار و ۹۰۰ بسته غذایی از اصفهان به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای امدادرسانی استان اصفهان به زلزله‌زدگان هرمزگانی اعلام نیاز نشده است اما ۹۰۰ ست غذایی ۷۲ ساعته و ۲ هزار کنسرو با یک دستگاه کامیون از سوی هلال‌احمر به منطقه زلزله‌زده ارسال شد.

ارسال ۲ هزار و ۹۰۰ بسته غذایی از اصفهان به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به زلزله هرمزگان اظهار داشت: همزمان با وقوع زلزله در هرمزگان، اصفهان برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: برای امدادرسانی استان اصفهان به زلزله‌زدگان هرمزگانی اعلام نیاز نشده است اما ۹۰۰ ست غذایی ۷۲ ساعته و ۲ هزار کنسرو با یک دستگاه کامیون از سوی هلال‌احمر به منطقه زلزله‌زده ارسال شد.

شیشه‌فروش با اشاره به وقوع سیل در بهمن ماه ۱۴۰۰ در شرق هرمزگان گفت: بازسازی دو شهرستان میناب و رودان به اصفهان سپرده شد که بلافاصله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در این دو شهر ستاد بازسازی تشکیل داد و ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات در حدود ۷۰ روز کمک و آواربرداری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: از ۱۸ بهمن ماه تاکنون دو ستاد بازسازی از بنیاد مسکن اصفهان در این دو شهرستان حضور دارند و عملیات بازسازی و احداث واحدهای مسکونی سیل‌زده شامل ۳۷۳ احداثی و ۴۰۰ واحد تعمیری که جمعاً ۷۷۳ واحد است را در منطقه دنبال می‌کنند و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش فارس، بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور چند زمین لرزه به بزرگی ۶.۱، ۵.۹ و ۶.۱ ریشتر به ترتیب در ساعت‌های ۲ و ۲ دقیقه، ۳ و ۵۴ دقیقه و ۳ و ۵۵ دقیقه بامداد اعماق ۱۰، ۲۸ و ۲۶ کیلومتری زمین در اطراف روستای سایه خوش شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان را لرزاند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول