اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  خانواده

500 پیمان آسمانی که در معراج‌الشهدا بسته شد!

چند سال اخیر 500 زوج، پیوند آسمانی‌شان را در معراج الشهدا رقم زدند و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س) 110 نفر از این زوج ها گرد هم آمدند .

500 پیمان آسمانی که در معراج‌الشهدا بسته شد!

گروه زندگی -به‌گزارش خبرگزاری فارس اولین گردهمایی زوج‌های معراج‌الشهدا به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و خانواده چندتن از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

سرهنگ «ابراهیم رنگین» رئیس ستاد معراج الشهدا در ابتدا با اشاره به پایداری پیوندهایی که در معراج‌الشهدا شکل گرفته گفت:‌در چند سال اخیر 500 زوج پیوند آسمانی‌شان را در این مکان مقدس رقم زدند که تاکنون فقط 4 مورد از این ازدواج‌ها منجر به طلاق شده است.

«وحید یامین پور» با اشاره با آمار بیان شده گفت:‌این آمار بسیار مسرت بخش است و گویای موضوع مهمی است. نه اینکه صرفا این ازدواج ها چون در این مکان اتفاق افتاده منجر به طلاق نشده بلکه ما با خانواده‌های پایدار و مستحکم مواجه هستیم و این الگو قابل ارائه است. در تمام دنیا از طریق موضوع مشاوره و آموزش های حوزه ازدواج و خانواده تلاش می‌شود از طلاق پیشگیری شود. بماند که بخشی از روانشناسی‌های غیرمتعهد جدید طلاق را به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات خانوادگی به زوجین پیشنهادمی‌دهند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنرانی‌اش گفت:‌پایداری خانواده نتیجه تربیت معنوی نفوس است و این تربیت نفوس باید از دل سنت ایرانی اسلامی دربیاید و مطالبه شود و به فرزندان‌مان آموخته شود نه از دل یک متن وارداتی که خودش بیانگر یک شکست بزرگ است.

گفتنی است  این گردهمایی با حضور 110 زوج از میان 500 زوجی‌که در معراج الشهدا عهد و پیمان بستند برگزار شد. خادمان حرم مطهر رضوی در این مراسم حضور داشتند و  به قیدقرعه چند زوج به مشهد مقدس فرستاده شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول