اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات نظارت بر ثبت‌نام و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی/ نرخ شهریه در معرض دید والدین

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به تشریح جزئیات نظارت بر وضعیت ثبت‌نام و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی پرداخت.

جزئیات نظارت بر ثبت‌نام  و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی/ نرخ شهریه در معرض دید والدین

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: شهریه ثابت مدارس غیردولتی اول تیر ماه امسال اعلام شد که حداقل این میزان 4 میلیون تومان و حداکثر 35 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: شهریه ثابت بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و وضعیت فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود.

محمودزاده افزود: بازدید از وضعیت ثبت‌نام و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی از هفته گذشته آغاز شده است و روزهای دوشنبه و چهارشنبه که روزهای ثبت‌نام است، بازدیدها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدارس باید نرخ شهریه را در مدرسه در معرض دید والدین قرار دهند، گفت: در سازمان مدارس غیردولتی، 6 گروه برای نظارت فعالیت دارند ضمن اینکه تیم‌های نظارتی اداره‌کل ارزیابی و ادارات‌کل استان‌ها و مناطق هم فعال هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهریه فوق برنامه مدارس تا 38 درصد شهریه ثابت می‌تواند تعیین شود که باید حتما به تصویب شورای نظارت منطقه و استان برسد و همچنین اخذ آن بعد از شروع سال تحصیلی است؛ هزینه‌های متفرقه نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین می‌شود. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول