اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

عضویت 13 هزار نفر در کتابخانه مرکزی ایلام

رئیس کتابخانه مرکزی استان ایلام گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر عضو کتابخانه داریم و خدمات سالن مطالعه شنبه تا پنجشنبه به صورت مجزا فعالیت دارد.

عضویت 13 هزار نفر در کتابخانه مرکزی ایلام

مامی‌زاده رئیس کتابخانه مرکزی استان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بخش‌های کتابخانه مرکزی شامل مخزن اصلی، بخش کودک، بخش مرجع، بخش نابینایان، سالن مطالعه خواهران و برادران، شهربازی برای کودکان و سالن جلسات است.

وی افزود: خدمات متنوعی در سطح کتابخانه مرکزی از جمله امانت کتاب، فعالیت‌های فرهنگی شامل نشست کتابخوان، جمع خوانی، قصه گویی، آموزش کاردستی متحرک و اوریگامی، آموزش کامپیوتر برای تمام رده‌های سنی، اجرای پویش‌های متنوع از جمله کاردستی با مواد دوریختنی و کتاب‌های دست ساز برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های متنوع برای کنکوری‌ها و اعضا نوجوان و بزرگسال، بازدید از خانه سالمندان، زندان، شیرخوارگاه، کودکان کار و قشر آسیب پذیر جامعه و اجرای برنامه‌های متنوع و عضویت رایگان به آنها ارائه داده می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی استان تصریح کرد: کسانی که علاقمند به عضویت در کتابخانه مرکزی هستند با ارائه مشخصات شناسنامه‌ای بعلاوه یازده هزار تومان حق عضویت یازده ساله پرداخت کنند و از خدمات کتابخانه بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر عضو کتابخانه داریم و خدمات سالن مطالعه شنبه تا پنجشنبه به صورت مجزا فعالیت دارد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان ادامه داد: بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی ایلام به منظور ارتقاء آشنایی کودکان و نوجوانان با خدمات کتابخانه و ایجاد ساعاتی شاد و مفرح برای این عزیزان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به صورت ساعتی برنامه‌های متنوع و رایگان نظیر: نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی و داستان‌سرایی، شاهنامه‌خوانی، معرفی کتاب، هم‌خوانی و نشست‌های جمع‌خوانی، شعر و نمایش و ... برگزار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و سه‌شنبه ساعت ۵ تا ۶ عصر کلاس خطاطی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول