اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ساده‌زیستی حضرت زهرا(ع) بهترین الگو برای بانوان است

ائمه جمعه کرمان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، زندگی سرشار از معنویت و عشق آن دو بزرگوار را بهترین الگو برای جوانان و ازدواج دانستند.

ساده‌زیستی حضرت زهرا(ع) بهترین الگو برای بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار امروز در خطبه‌های نمازجمعه با ذکر این مطلب که تلاش دشمنان متلاشی کردن بنیان خانواده‌هاست، اظهار کرد: فرهنگ اسلام ناب ما را به تحکیم بنیان خانواده تشویق می‌کند.

وی به سالروز ازدواج مبارک حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا بهترین و شایسته‌ترین الگوی بانوان هستند؛ خانه‌داری  حضرت زهرا،  طاعات و عباداتش،  کمک به فقرا و مستمندان، دفاع از حق و حقیقت، خطبه‌های شجاعانه و حجاب  و حیا و عفتش،  برای بانوان ما الگوست.

حجت‌الاسلام منتظری به حقوق‌بشر آمریکایی اشاره کرد و ابراز کرد: آمریکا کارنامه سیاهی از جرایم جنگی دارد، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و کشتار سه میلیون ویتنامی و شصت سال جنایت در ایران و سکوت در مقابل کشتار مردم مظلوم فلسطین و یمن و قتل و عام داعشی‌ها در این چند سال و حمایت از منافقان که بیش‌از هفده‌هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران را ترور کردند،  سند گویای حقوق ضد بشر آمریکایی است.

افول آمریکا نزدیک است

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ساده‌زیستی، قناعت در زندگی، دوری از اشرافی‌گری، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر اساس عشق واقعی، داشتن حیا و عفت، رضایت خداوند و... از درس‌هایی است که از زندگی این بزرگواران باید بگیریم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد:  ازدواج‌های آسان با مهریه پایین به دور از تشریفات و هزینه‌های سنگین را خانواده‌ها مد نظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه بیان کرد: اطعام در روز عید غدیر سفارش فراوان شده است که ضرورت دارد مومنین در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و بخشی از گوشت قربانی را به این امر اختصاص دهند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: ۱۲ تیرماه سالروز حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافری در سال ۶۷ و شهادت بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران بی گناه بود. آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند کودک‌کش است و هر جا فتنه‌ای به پا شده و خونی ریخته می‌شود، آمریکا حضور دارد البته روزهای افول آمریکا در پیش است.

قدردانی امام جمعه ریگان از سپاه ثارالله  در آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در روستاهای ریگان بیان داشت: بی‌مدیریتی بعضی از مدیران در گذشته در کشور مشکلاتی را در حوزه آبرسانی به روستاهای محروم ایجاد کرد.

وی از فرمانده سپاه ثارالله استان که ۴۴۷ پروژه را در این شهرستان انجام و افتتاح کردند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: بسیج بهداشت با حضور در روستاهای صعب‌العبور به درمان بیماران می‌پردازد و گروه‌های جهادی در این گرمای بالای ۵۰ درجه با کار و تلاش ثابت کرده‌اند که در عمل مدافع این مردم هستند.

امام جمعه ریگان با اشاره به گرمای شدید در شهرستان ریگان از مردم شهرستان خواست در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا تصریح کرد: افول آمریکا با بی‌تدبیری رئیس جمهورش کلید خورده است.

 انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول