اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله وحید خراسانی: امور زائرین عتبات تسهیل شود

یکی از مراجع تقلید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام گرفته توسط عتبه مقدسه حسینی، خواستار خدمات بیشتر و تسهیل امور زائرین در مناسبت‌های پیش رو شد.

آیت‌الله وحید خراسانی: امور زائرین عتبات تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حاج حسن رشید العبایچی تولیت آستان مقدس حسینی(ع) و هیئت همراه، با حضور در دفتر آیت‌الله حسین وحید خراسانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله وحید خراسانی در ابتدای این دیدار با اشاره به روایت حضرت امام رضا(ع) که فرمودند: مَنْ زارَ قَبْرَ الْحُسَیْنِ، کانَ کَمَنْ زارَ اللهَ فَوْقَ عَرْشِهِ، گفت: کیست که بداند او که بود و چه کرد؟! حرم او عرش خداست، حال خود او کیست؟!

وی با اشاره به نزدیکی حضور زائران عرفه و اربعین و حضور میلیونی آن‌ها، اجر خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) را مافوق درک و فهم دانسته و افزود: اجر خدمت به زائر او، اجر خدمت به خداست. حالا شما ببینید به چه کسی خدمت می‌کنید. توفیقی که نصیب شما شده لایدرک و لا یوصف!

این مرجع تقلید در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجام گرفته خواستار خدمات بیشتر و تسهیل امور زائرین در مناسبت‌های پیش رو شد.

انتهای پیام/78032/ ت 9

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول