اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش حجم ترافیک طی ساعت‌های آینده، گفت: محور کندوان از ساعت ۱۷ یا ۱۸ امروز تا عادی شدن ترافیک یک‌طرفه می‌شود.

کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین در محورهای کندوان و هراز و ترافیکی پرحجم در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم.

وی افزود: باتوجه به برگشت خودروها به سمت تهران طی بعدازظهر امروز وضعیت ترافیک به‌ویژه در محورهای هراز و کندوان متراکم‌تر خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه در محور کندوان باتوجه به تجربه جمعه‌های گذشته معمولا از ساعت ۱۷ یا ۱۸ عصر تا عادی شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز درصورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب در پایان با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، گفت: سبقت و سرعت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس است و درصورت مشاهده بحث توقیف خودروها در دستور کار قرار خواهد گرفت که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول