اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون راهداری: جاده بادامک در اسلامشهر، بهسازی و ایمن سازی می شود

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: محور حسن آباد به پل بادامک در اسلامشهر با تامین اعتبارات مورد نیاز، به یک جاده استاندارد با عرض ۱۱ متر تبدیل و بهسازی و ایمن سازی می شود.

معاون راهداری: جاده بادامک در اسلامشهر، بهسازی و ایمن سازی می شود

رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به بازدید امروز از محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز محور مواصلاتی حسن آباد به پل بادامک ضمن تعریض، بهسازی و به یک جاده استاندارد با عرض ۱۱ متر تبدیل می شود.

وی گفت: جاده احمد آباد مستوفی مسیر دسترسی بزرگراه آزادگان به اسلامشهر که به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی شهرستان اسلامشهر و شهرهای اطراف به شمار می‌رود، نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد و در بخشی از این محور باید حفاظ میانی استاندارد اجرا شود، همچنین قسمتی از جاده فرعی بادامک که در حال بهسازی و آسفالت ریزی است با توجه به حجم بالای ترددها برای ایجاد امنیت بیشتر عبور و مرور رانندگان نیاز به تعریض دارد، که به مردم اسلامشهر قول می دهیم به زودی این بخش جاده هم تعریض و آسفالت شود.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: طی بازدید میدانی که با حضور مشاور طرح و مدیرکل راهداری استان تهران، از برخی تقاطع‌های محورهای اصلی با معابر شهری شهرستان انجام شد، مقرر گردید طرح‌های اصلاحی تهیه شده در کمیته های کارشناسی بررسی و با رفع گلوگاه های ترافیکی مورد تصویب و اجرا قرار گیرد.

اکبری بیان کرد: دربازدیدی که از دو زیرگذر شهرستان با آزادراه تهران- قم انجام شد، مشاهده کردیم که یک جاده نیاز به روشنایی و یک مسیر گلوگاهی حادثه‌خیز بود، که قرار شد اداره کل راهداری استان تهران نسبت به رفع نواقص و بهسازی و ایمن سازی مسیر اقدام کند و اعتبار برخی موارد هم توسط فرمانداری اسلامشهر تامین و اجرا شود.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای عملیات روکش آسفالت جاده بادامک، تصریح کرد: با لایه دوم آسفالت این جاده به نظر می رسد مسائل فنی رعایت شود، در برخی موارد سطح آسفالت شکسته شده و به صورت پوست سوسماری در آمده که الزامی به تراش آسفالت نیست و تنها با دانه بندی ریزدانه سطح ترک ها را می پوشانیم و یک لایه دوم اجرا می شود.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به دستاوردهای این سفر برای مردم اسلامشهر، خاطرنشان کرد: محور بادامک قرار بود به عنوان یک راه فرعی به عرض ۶متر آسفالت ریزی و روکش انجام شود که طی بازدید میدانی امروز مقرر شد با در نظر گرفتن حجم تردد و ترافیک این جاده و با درخواست مدیران شهرستان، با تعریض این مسیر ضمن تبدیل شدن به یک راه اصلی استاندارد به عرض ۱۱ متر، با آسفالت‌ریزی و خط کشی کامل طی دو ماه آتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول