اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازار غیرمجاز خریدوفروش حیوانات خانگی ساماندهی می‌شود

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ساماندهی محل خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان خبر داد.

بازار غیرمجاز خریدوفروش حیوانات خانگی ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس؛ سعید بیگی،  مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره ساماندهی محل خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان توضیح داد: مدتی است که تجمعاتی برای خرید، فروش و گاهی درمان حیوانات  در حاشیه بزرگراه آزادگان، خروجی احمدآباد مستوفی برپا می‌شد که  برای جلوگیری از ایجاد این تجمعات بنرهای آموزشی از سوی شرکت ساماندهی و شهرداری منطقه نصب شد. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تجمعات خرید و فروش حیوانات خانگی در این محل می‌تواند باعث شیوع بیماری‌های مشترک و قابل انتقال از حیوان به انسان شود، عنوان کرد: ساماندهی و مقابله با برپایی این بازار غیر مجاز با هدف حفظ بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و همینطور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از سوی افراد سودجو صورت گرفته ‌است. 

بیگی در ادامه به شهروندان توصیه کرد؛ از تهیه و خرید حیوانات خانگی از افراد ناآشنا  و متفرقه به دلیل احتمال عرضه حیوانات بیمار یا سرقتی پرهیز کرده و برای این منظور از طریق مراکز مورد تایید سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول