اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز در ۲۴ پایگاه سنجش همدان

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی همدان از ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز در ۲۴ پایگاه سنجش استان خبر داد.

ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز در ۲۴ پایگاه سنجش همدان

طیبه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز سنجش نوآموزان همدان اظهار کرد: از پنجم تیرماه تعداد ۲۴ پایگاه سنجش در سطح استان نسبت به ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به مدرسه فعال شده است. 

وی با اشاره به اینکه این پایگاه‌های سنجش در تمام طول هفته حتی روزهای پنج‌شنبه  فعال هستند و فعالیت آنها تا شهریورماه ادامه  دارد گفت: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ آماده ارائه خدمت هستند.

 سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از ارزیابی ۳۵ هزار نوآموز استان در این پایگاه‌ها خبر داد و افزود: هدف از انجام طرح سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی، تشخیص و پیشگیری مشکلات  نوآموزان است.

وی با تاکید با اینکه بر اهمیت این طرح عنوان کرد: این طرح برای  تمام نوآموزان واجد شرایط سن ورود به مدرسه انجام می‌گیرد و آنها برای ورود به مدرسه ابتدا باید طرح سنجش را انجام دهند. 

محمدی با بیان اینکه مدیر مدرسه از طریق سامانه سنجش در پایگاه‌ها برای نوآموزان نوبت گرفته تا طبق زمان‌بندی مشخص به این مراکز مراجعه شود گفت: نوآموزان در پایگاه‌های سنجش از جنبه‌های مختلف ارزیابی می‌شوند که در ابتدا معاینات بهداشتی از قبیل بررسی وضعیت دهان، دندان، پوست، مو، قد و وزن را ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ادامه ارزیابی‌های بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی انجام می‌شود که نتایج از طریق سامانه در اختیار مدیر مدرسه قرار می‌گیرد‌ افزود: اگر نوآموزی در این پایگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در هر یک از موارد مشکوک به مشکل بود به پایگاه تخصصی ارجاع داده می‌شود.

 سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان همدان اضافه کرد: نوآموزان در پایگاه تخصصی نیز یک بار دیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتایج آن نیز از طریق سامانه به مدیر مدرسه انتقال داده می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر پایگاه‌های الف سنجش روزانه ۳۳ تا ۳۶ نوآموز و پایگاه‌های ب ۲۴ تا ۲۸ نوآموز را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول