اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت منزل در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک سارق را دستگیر کردند که به ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت منزل در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ماموران با توجه به اظهارات سارق دستگیر شده ۲ نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان خوسف

فرمانده انتظامی خوسف هم از دستگیری هفت سارق و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اکبری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغ‌های کشاورزی در شهرستان خوسف، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، هفت نفر سارق را شناسایی کردند و طی چند عملیات جداگانه سارقان هنگام انجام سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سه فقره سرقت مزارع و باغ‌های کشاورزی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: با توجه به اینکه اعلام دقیق مشخصات اموال سرقتی از سوی مالباخته نقش مهمی در کشف آن دارد، شهروندان نسبت به ثبت مشخصات اموال با ارزش خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول