اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۵۰ تن مصالح ساختمانی احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۵۰ تن مصالح ساختمانی احتکاری شامل سیمان سفید و سیاه و پودر سنگ به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

۵۰ تن مصالح ساختمانی احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب از وجود یک انبار محل احتکار کالا در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب با انجام کارهایی اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در خیابان ابومسلم خراسانی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۵ تن سیمان سفید و سیاه و ۱۵ تن پودر سنگ احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: در این راستا علاوه بر پلمب انبار محل احتکار مصالح ساختمانی، یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جاویدان در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق و برخورد با افراد محتکر و قاچاقچی را از مهمترین برنامه‌های پلیس  عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول