اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احداث بزرگراه میاندورود به قائم‌شهر با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان به‌صورت فاینانس

استاندار مازندران گفت: احداث بزرگراه میاندورود ـ قائم‌شهر را از طریق فاینانس برای حل مشکل تردد در این محور ساخته با اعتباری بالغ بر ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار بانک ملی قرار دارد. ‎

احداث بزرگراه میاندورود به قائم‌شهر با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان به‌صورت فاینانس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار فرزین، مدیرعامل بانک ملی کشور که با حضور زارعی و بابایی کارنامی، نمایندگان شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با عنوان اینکه بانک ملی قصد دارد بزرگراه میاندورود ـ قائم‌شهر را از طریق فاینانس به‌صورت مشارکت و بازپرداخت از محل عوارض توسط مسافران غیربومی این پروژه احداث کند، اظهار کرد: احداث این پروژه که برای حل مشکل تردد در این محور ساخته می‌شود با اعتباری بیش از ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار بانک ملی قرار دارد.

وی گفت: براساس رایزنی‌های صورت گرفته با موافقت بانک ملی به عنوان یکی از ۷ عضو کنسرسیوم بانک های دولتی ( و موافقت نهایی یک بانک باقیمانده عضو )؛ مقرر شد، ۳ هزار میلیارد تومان فاینانس جهت تامین آب شرب استان به شرکت آب منطقه ای تعلق گیرد.

استاندار مازندران اظهار کرد: با تسویه مطالبات‌ بانک ملی از وزارت نیرو، فاینانس آب منطقه‌ای راه می‌افتد و بدین ترتیب مشکل تامین منابع این شرکت در مازندران حل می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول