اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور است

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید الماسیان،گفت: محاکمه سرکرده گروهگ تروریستی حرکت النضال مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور است

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، با خانواده شهید «هادی الماسیان»، که در حمله تروریستی سال ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید عزیز، اظهار داشت: تحمل این مصیبت کار ساده و سهلی نیست، ولی خداوند متعال به خاطر مقام والای این شهید عزیز به شما صبر و تحمل عطا کرده است.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، گفت: سرکرده این گروهک تروریستی، «حبیب الاسیود» حدود دوسال پس از گذشت حادثه اهواز دستگیر و بازداشت و به ایران منتقل شد. محاکمه این سرکرده گروهگ تروریستی مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

غریب آبادی تاکید کرد: اگر ایثارگری و از جان گذشتگی شهدایی مانند شهید الماسیان عزیز که خالصانه مجاهدت کردند، نبود، در این سطح از امنیت نبودیم؛ امنیت و ثباتی که ملت ما دارند حاصل خون این شهدا است.

در ادامه این دیدار، همسر شهید الماسیان با بیان اینکه شهادت آرزوی همسرم بود و در کربلا و مشهد مقدس شهادت را آرزو کرده بود،‌ به ذکر خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول