اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

لزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امیدآفرینی در جامعه

معاون روابط عمومی سازمان بسیج در همایش مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج برلزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد.

لزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امیدآفرینی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در همایش مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج برلزوم انعکاس گسترده خدمات بسیج و بسیجیان و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد. 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در جمع مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در مشهد مقدس با بیان این نکته که مطلع نمودن آحاد جامعه از خدمات و دستاوردهای عظیم و فراوان شجره طیبه بسیج از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است عنوان نمود که منویات معظم‌له مسئولیت سنگینی است بر دوش تک تک عزیزانی که در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بسیج فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اقدامهای فراوان صورت گرفته در دوسال اخیر پیرامون مقابله با کرونا توسط بسیج، گفت: بلافاصله پس از فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم همدلی و مواسات در بین اقشار جامعه،رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین، آغاز نهضت کمک مومنانه توسط بسیج را به بسیجیان سراسر کشور ابلاغ نمود و از آن تاریخ با همتی مضاعف، بسیج در مراحل و مقاطع متعددی نسب به انجام این کار خداپسندانه همت گمارد.

یوسفیان همچنین از طرح بسیج در مقابله با کرونا که مزین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم‌سلیمانی(ره)بود یاد کرد و گفت به حمدالله بسیج در این عرصه هم خوش درخشید.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، افزود:در شرایطی که همه افراد جامعه پنجه در پنجه با این ویروس منحوس می جنگیدند، حفظ روحیه و حتی بالا بردن روحیه مردم مهمترین کاری بود که باید انجام می شد و این رسالتی بود که می بایست مسئولین روابط عمومی سپاه و بسیج نسبت به انجام آن همت می‌گماردند.

یوسفیان در پایان صحبتهای خود با بیان این نکته که با همتی مضاعف، فعالین رسانه در بسیج از این ماموریت هم همچون گذشته سربلند بیرون آمدند از زحمات همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول