اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده مجلس: از ظرفیت استان‌های مرزی برای توسعه کشور استفاده کنیم

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ۱۶ استان مرزی داریم که می‌طلبد با توجه ویژه به مرزنشینان از ظرفیت بالای استان‌های مرزی به نفع توسعه کشور استفاده کنیم.

نماینده مجلس: از ظرفیت استان‌های مرزی برای توسعه کشور استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دومین جلسه شورای داری استان کردستان که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان و مردم این خطه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: اگر وضعیت موجود را با این میزان بار مشکلات در کشور شاهد هستیم به خاطر بی‌توجهی به دو حوزه جایگاه روحانیون و جمعیت بانوان بوده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، امیددادن به مردم و راهبری درست را لازمه نجات از مشکلات امروز بیان کرد و افزود: جایگاه روحانیون در بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی در طول تاریخ انقلاب بی‌بدیل بوده است.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب تاکنون شاهد نبوده‌ایم مانند این دوره فراکسیون اهل سنت از رئیس جمهور حمایت کنند.

وی در ادامه به ظرفیت مرز اشاره کرد و گفت: در کشور ۱۶ استان مرزی داریم که می‌طلبد با توجه ویژه به مرزنشینان از ظرفیت بالای استان‌های مرزی به نفع توسعه کشور استفاده کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس همچنین عنوان کرد: مرز ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است که باید با استفاده از این ظرفیت برای تحقق عدالت اجتماعی، تقویت اقتصاد و اشتغالزایی بهره بگیریم.

قاسمی پور اضافه کرد: امروز معیشت مردم با مشکل و چالش مواجه بوده که رفع این مشکلات نیازمند کار جهادی و تلاش و تعامل بین دستگاهی است.

وی ابراز امیدواری کرد، با اختصاص اعتبارات جهشی به استان کردستان در سفر رئیس جمهور شاهد تحولات و اتفاقات بسیار خوب در این استان باشیم.

نماینده مردم مریوان و سرواباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کردستان از استان‌های آخر برای سفر ریاست جمهور است و انتظار داریم رئیس جمهوری با دست پر و اختصاص اعتبارات ویژه به این استان سفر کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول