اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حقیقی: دلال‌ها دوره افتاده و فوتبال را جارو می‌کشند/ رقم‌های الکی به بازیکنان ناشایست داده شد

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: به نظر من به برخی بازیکنان که شایستگی نداشتند رقم‌های الکی داده شده است.

حقیقی: دلال‌ها دوره افتاده و فوتبال را جارو می‌کشند/ رقم‌های الکی به بازیکنان ناشایست داده شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقی درباره تمدید قرارداد خود با نساجی اظهار داشت: من یک فصل دیگر در خدمت تیم خوب نساجی هستم و امیدوارم بتوانیم باز هم به آنچه استحقاق این تیم و مردم خوب مازندران است برسیم. به حمید مطهری که کار خود را از امروز آغاز کرد خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشیم.

وی درمورد بالا رفتن توقعات از تیم نساجی به دلیل قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته پاسخ داد: امسال اول از همه سوپرجام را پیش رو داریم‌. این جام هدف کوتاه مدت ما است و مطمئنم باشید با تمام قوا به مصاف حریف می‌رویم تا جام دوم را هم برای هواداران خود کسب کنیم. باید دید شرایط در ادامه مسیر به چه شکلی است.

دروازه بان نساجی عنوان کرد: با این نقل و انتقالاتی که می‌بینیم کار برای یک تیم بخش خصوصی و در شرایطی که حدادیان لطف کرده و از جیبش خرج می‌کند، سخت است؛ البته فوتبال اینگونه نیست که هر چه قدر هزینه کنید انتهای فصل به همان نسبت نتیجه بگیرید. نمونه اش تیم خود ما که شاید سال گذشته کسی در ابتدای فصل فکر نمی‌کرد نساجی قهرمان جام حذفی شود اما کار خیلی بزرگی انجام دادیم؛ البته باید به دل کار برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

حقیقی درمورد شرایط دروازه بان های فعلی تیم ملی و اینکه آیا خودش هم به حضور در این تیم فکر می‌کند، پاسخ داد: ما که فعلا نیستیم (باخنده) ولی نمی‌توانم درمورد دروازه بان‌ها نظر بدهم و فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: البته همیشه گفته‌ام سرباز تیم ملی هستم و هر موقع به من نیاز داشته باشند، با جان و دل برای تیم ملی مملکت خود بازی می‌کنم. هر موقع هم نداشته باشند مانند یک هوادار برای تیم ملی دعا می‌کنم. هر چه داشتم و حتی بیشتر از توانم سال قبل گذاشتم و هدفم نیز دعوت شدن به تیم ملی بود اما به نظر شخصی سرمربی و کادرفنی تیم ملی به عنوان یک بازیکن احترام می گذارم.

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ درخصوص شرایط این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: گروه مان خیلی سخت است و اینگونه نیست تیم‌های هم گروه در این دوره ضعیف تر از تیم های قبلی هستند. هر سه تیم سبک بازی شان مشابه است.

حقیقی تصریح کرد: سخت ترین حریف ما آمریکا است که شاید خیلی ها این تیم را دست کم گرفته باشند. موضوع مهم تر آماده سازی است که در این زمینه خیلی ضعیف هستیم. کارشناسان صحبت‌ها را در این مورد کرده اند و من هم اگر صحبت می‌کنم به عنوان یک دلسوز و بازیکن می‌گویم. اصلا آماده سازی خوبی نداریم. در زمان کارلوس کی روش یک ماه زودتر برای جام جهانی ۲۰۱۴ به برزیل رفتیم و هرچند بازی دوستانه زیاد خوبی نداشتیم اما با شرایط جوی این کشور آشنا شدیم. این مشکل همیشگی ما است اما امیدوارم در این چند ماه آینده فکر درست و درمانی شود تا تیم ملی از این بلاتکلیفی دربیاید.

وی درباره مسائل مطرح شده درمورد احتمال تغییر در کادرفنی تیم ملی و احتمال حضور کی روش یا یک مربی داخلی به جای اسکوچیچ، توضیح داد: من چیزی نمی‌دانم زیرا بحث مدیریتی است و به عنوان بازیکن نمی‌توانم درموردش اظهار نظر کنم ولی چیزی که می‌توانم بگویم این است اگر قرار است اسکوچیچ باشد باید ۱۵۰ درصدی از او حمایت کنند. اگر قرار نیست نباشد هم هر روز بحث استعفاء یا رفتن و آمدنش را مطرح نکنند و زودتر کار را تمام کنند.

دروازه بان نساجی درخصوص حمایت شدن اسکوچیچ از جانب فدراسیون و اینکه شنیده می شود بحث تغییر وی در نهادی خارج از فدراسیون دنبال می شود، اضافه کرد:  امیدوارم فدراسیون تا آخر کار از سرمربی حمایت کند. سرمربی تیم ملی باید بداند روی نیمکت هست یا نه.

حقیقی درخصوص مطرح شدن بحث سقف قرارداد بازیکنان، گفت: خود من به شخصه به سقف قرارداد اعتقادی ندارم. در فوتبال روز دنیا فلان بازیکن قرارداد خیلی خوبی می‌بندد اما به شرط‌‌ها و شروط‌ها. باید دید عملکرد بازیکن در زمین چگونه است و چند جام و مقام آورده است. همه فوتبالیست هستیم اما به نظر من به برخی بازیکنان که شایستگی نداشتند رقم‌های الکی داده شده است. امیدوارم این موضوع فقط در حد حرف بوده باشد. این هم زیاد جالب نیست بازیکن باشگاه ها را بالا و پایین کند تا پنج میلیارد روی قراردادش بیاید. این کار درست نیست.

وی ادامه داد: باشگاه ها به ویژه استقلال و پرسپولیس باید با هم هماهنگ باشد. و الان وقتش است اتحادیه بازیکنان و مربیان تشکیل بشود زیرا در این حالت در حق من بازیکن و باشگاه اجحاف نمی شود. الان هم که قربانش بروم مدیر برنامه ای به هیچ عنوان وجود ندارد. دلال‌ها دوره افتاده و قشنگ فوتبال را جارو می‌کشند. این وسط پنج تا درصد هم از باشگاه می‌گیرند و الهی به امید تو! وقتی هم بازیکن در طول فصل به مشکل بخورد آقای مدیر برنامه شمال رفته و در ویلایش عشق و حال می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول