اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

برگزاری نشست مسئولان معاونت علمی و صنایع هوایی با موضوع ساخت هواپیمای مسافربری

نشست هم‌اندیشی پروژه ساخت هواپیمای مسافربری توسط وزارت دفاع، با حضور مدیر عامل سازمان صنایع هوایی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

برگزاری نشست مسئولان معاونت علمی و صنایع هوایی با موضوع ساخت هواپیمای مسافربری

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه تخصصی و هم‌اندیشی پروژه ساخت هواپیمای مسافربری توسط وزارت دفاع، با حضور امیر سرتیپ دوم افشین خواجه‌فردمدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سیدحسن قدسی‌پور رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در این دانشگاه برگزار شد.

امیر خواجه‌فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه که در پی دستور رئیس جمهور و همچنین ابلاغ دستور وی توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با محوریت اولویت ساخت هواپیمای مسافربری بومی برگزار شد، اظهار داشت: ما از دانشگاه توقع پیشروی و پیشرویی در این پروژه را داریم تا ان‌شاءالله با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت‌های علمی بتوانیم در پیشبرد عملی ساخت این هواپیما گام‌های اساسی برداریم.

وی در این جلسه که جمعی از متخصصان عرصه هوافضا نیز حضور داشتند، افزود: دانشگاه به واسطه مشارکت در انجام این طرح راهبردی ملی برای انجام پروژه‌های نسل آینده و منحصر به فرد در سطح بین‌المللی آماده خواهد شد.

امیر سرتیپ خواجه‌فرد گفت: کسانی که در این پروژه مشارکت می‌کنند، باید اعتقاد راسخ و باور قلبی به توانایی ساخت یکی از بهترین هواپیما‌های مسافربری ۷۲ نفره را داشته باشند.

مدیر عامل صنایع هوایی تصریح کرد: این افق، تضمین‌کننده کیفیت آینده این محصول خواهد بود. البته در راستای انجام این طرح در سطح بین‌المللی از کشور‌های دوست و همراه کمک و مشارکت خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول