اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی البرز صادر شد

استاندار البرز گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته و تشریح مسائل استان در خصوص استقرار زندان های بزرگ در استان، مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی قزلحصار و رجایی شهر، از سوی معاون اول رییس جمهور صادر شد.

مجوز فروش عرصه و عیان زندان‌های ملی البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، با اعلام این خبر گفت: برای تحقق انتقال زندان‌های بزرگ و ملی از استان به صورت گام به گام و با پیگیری های مجدانه وارد عمل شده ایم.

وی ادامه داد: این اقدام را با تشکیل کارگروهی ویژه در دستور کار قرار داده و در سفر رییس جمهور محترم به استان نیز موفق به اخذ دستور لازم شدیم.

عبداللهی گفت: اکنون بر اساس ابلاغی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور مجوز فروش عرصه و عیان زندان قزلحصار صادر شد.

وی افزود: در متن این مجوز از سوی دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور آمده است:

بسمه تعالی

با صلوات بر محمد و آل محمد

وزارت دادگستری-سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

وزیران عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با پیشنهاد مطرح شده و به استناد قانون محاسبات عمومی کشور تصویب کردند: قوه قضائیه (سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور) مجاز است نسبت به فروش عرصه و عیان زندان‌های قزلحصار و رجایی شهر واقع در استان البرز، با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش آن را به حساب درآمدعمومی کشور واریز مطابق ماده ۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هزینه نماید.

سازمان یاد شده موظف است قبل از فروش املاک مذکور، در جهت ایجاد ارزش افزوده و در صورت موافقت کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی معماری ایران نسبت به تغییر کاربری املاک یاد شده اقدام کند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول