اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

معاون رئیس‌جمهور: تفکیک وزارتخانه صمت الزامی است

سیدمحمد حسینی با تاکید بر ضرورت تفکیک وزارت خانه صنعت معدن تجارت گفت: با توجه به التهابات بازار و نوسانات قیمت‌ها این امر ضروری است.

معاون رئیس‌جمهور: تفکیک وزارتخانه صمت الزامی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۸ تیر) هیات دولت اظهار داشت: موضوع وزارت تجارت و بازرگانی در مجلس و پیش از دولت سیزدهم تصویب و به شورای نگهبان رفت و در انجا اشکالاتی به ان گرفته شد.

وی افزود: این طرح در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس است؛ مجلس نظر دولت را خواست و ما در دولت بررسی کردیم و این توافق انجام شد؛ دیروز هم در مجلس عنوان  شد که دولت در این رابطه لایحه دهد.

وی افزود: اگر لایحه به مجلس برود، مجلس این لایحه را سریعا در اولویت قرار خواهد داد و دو وزارتخانه صنایع و معادن و  کمیسیون بازرگانی ایجاد خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهورتصریح کرد: بر اساس بررسی هایی که شده است تفکیک این وزارت خانه یک ضرورت است؛ در ماه های گذشته و التهابات بازار و نوسان قیمت ها این نیاز احساس می شود که این کار انجام شود.

حسینی با ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس بیان داشت: در بحث استیضاح وزیر صمت نمایندگان همکار خوبی داشتند و بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح خود را پس گرفتند.


وی تصریح کرد: روز 5 شنبه با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل 90 دیدار دارند که در آنجا مباحث مختلفی مطرح می شود.

معاون رئیس جمهور افزود: در گذشته هم با مجامع استانی جلساتی داشتیم، قالب استان ها هم با رئیس جمهور جلسه داشتند که قرار شد این موضوع با جدیت دنبال شود و این تعاملات روز به روز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول