اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

برنامه‌های ملی تور فناوری و دستیار فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای دو برنامه ملی حوزه فناوری در این دانشگاه خبر داد.

برنامه‌های ملی تور فناوری و دستیار فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و توسعه نوآوری و فناوری در سطح کشور، اجرای برنامه‌های ملی تور فناوری و دستیار فناوری با همکاری معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور در سطح دانشگاه برگزار می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: با ابلاغ طرح دستیار فناوری توسط معاونت نوآوری و فناوری وزارت عتف، مراتب در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت و با پیگیری به عمل آمده، تاکنون ۳۱ تفاهم‌نامه‌های همکاری میان واحدهای استانی دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری سطح کشور منعقد شده است.
صدر افزود: برنامه ملی تور فناوری با هدف تعامل مناسب‌تر با زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان از طریق انجام بازدید از واحدهای فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری در دانشگاه آغاز شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب مراکز آموزش علمی کاربردی و هماهنگی واحدهای استانی دانشگاه بتوانیم در سالی که به عنوان تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، شاهد اجرای شایسته برنامه ملی تور فناوری و فراگیر شدن روحیه کارآفرینی و تفکر خلاقانه در نظام علمی کاربردی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول