اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصمیم سپاهان در مورد والیبال شوکه‌کننده بود

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: به عنوان یک اصفهانی که تیم شهرم را دوست دارم انتظار نداشتم به خاطر عدم نتیجه‌گیری در یک سال تیم به این وضعیت دچار شود.

تصمیم سپاهان در مورد والیبال شوکه‌کننده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، تیم والیبال سپاهان اصفهان در سال ۹۷ تشکیل و راهی مسابقات دسته یک کشور شد،این تیم با هدایت سعید عقیلی جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و پس از آن مدیران باشگاه سپاهان طی یک برنامه سه ساله سکان کشتی طلایی‌پوشان را به رحمان محمدی‌راد سپردند.

در فصل نخست، پس از گذشت ۱۸ هفته و در حالی که سپاهان در جایگاه چهارم جدول قرار داشت، لیگ برتر به علت شیوع کرونا ناتمام ماند.

در فصل دوم سپاهان توانست با تقویت خود، مرحله مقدماتی را با صدرنشینی پشت سر بگذارد اما در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب فولاد سیرجان شد و به کسب مقام سومی رضایت داد.

در سال ۱۴۰۰ سپاهانی ها با جذب بازیکنان مطرحی چون امیر غفور، فرهاد قائمی، مسعود غلامی و چند بازیکن دیگر اسب خود را برای قهرمانی زین کرده بودند اما این بار نیز پس از عملکرد درخشان در دور مقدماتی که با ۲۶ هفته صدرنشینی همراه بود، در مرحله نیمه‌نهایی هر دو بازی خود را به پیکان واگذار کردند تا یک بار دیگر دست سپاهان از جام قهرمانی لیگ برتر والیبال کوتاه بماند.

حال باشگاه سپاهان تصمیم گرفته است تا از ادامه تیمداری در لیگ برتر انصراف داده و در لیگ دسته یک و با تیمی کاملا بومی به فعالیت خود ادامه دهد، در همین رابطه با فرزاد ملابهرامی، باسابقه‌ترین عضو تیم والیبال سپاهان، هم کلام شدیم تا نظر او را درباره این تصمیم باشگاه سپاهان جویا شویم.

ملابهرامی با اشاره به حضور ۴ ساله‌اش در تیم والیبال سپاهان گفت: پس از این که به سختی تیم را به لیگ برتر آوردیم، برای لیگ برتر  برنامه سه ساله‌ای وجود داشت که هدف‌گذاری دو سال اول محقق شد اما برای سال سوم هدف تیم کسب عنوان قهرمانی بود؛ انصافا تمام امکانات برای قهرمانی در سال سوم محیا بود و باشگاه سپاهان از این نظر کم نگذاشت.

بازیکن تیم والیبال سپاهان افزود : ۲۶ هفته صدرنشنین بودیم، نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم اما مصدومیت‌ها و بدشانسی زیادی داشتیم، علیرضا مباشری ، مسعود غلامی و فرهاد قائمی را در مقاطعی از فصل در اختیار نداشتیم و در کل هیچ زمانی در طول فصل نبود که تمام تیم در کنار یکدیگر تمرین کنند.

وی با بیان این موضوع که تمام مسؤولان والیبال کشور و استان از تصمیم سپاهان شوکه شدند، خاطرنشان کرد: به عنوان یک اصفهانی که تیم شهرم را دوست دارم انتظار نداشتم به خاطر عدم نتیجه‌گیری در یک سال، تیم به این وضعیت دچار شود و از باشگاهی مانند سپاهان که یکی از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ایران و حتی آسیا است و دارای گواهی نامه‌های بین‌المللی است نیز این انتظار نمی‌رفت.

ملابهرامی ادامه داد: از دل تیم سپاهان چند بازیکن به تیم ملی جوانان دعوت شدند، این بازیکنان در لیگ برتر دیده شدند و برای ادامه مسیر رشد خود نیز باید در لیگ برتر به میدان بروند؛ تشکیل تیم در رده دسته یک، اتفاق خوبی است و به بازیکنان رده‌های پایه که از نظر شرایط سنی محدودیت دارند، کمک خواهد کرد اما ویترین هر شهری، تیم لیگ برتری آن است.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با ابراز امیدواری از تجدید نظر مسؤولان باشگاه سپاهان در تصمیم خود، تصریح کرد: به همراه چند نفر از والیبالیست‌های اصفهانی با صحبت‌هایی که با نهاد مختلف داشته‌ایم، سعی کردیم از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنیم، در صورت ادامه فعالیت تیم در لیگ برتر می‌توان با استفاده از پتانسیل شهر اصفهان و جذب چند بازیکن غیر بومی شرایطی را فراهم کرد تا نمایش آبرومندانه‌ای در لیگ برتر داشته باشد.

وی در پایان در رابطه با وضعیت خود نیز گفت:  چند پیشنهاد دارم اما تصمیم قطعی نگرفته‌ام و دوست دارم در شهر خودم ادامه دهم و در مقابل چشمان همشهری‌های خودم به میدان بروم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول