اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کودک 4 ساله قمی با حمله سگ‌ها جان خود را از دست داد

کودک 4 ساله قمی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر به بیمارستان شهدا منتقل شد و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان و پرستاران، به دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

کودک 4 ساله قمی با حمله سگ‌ها جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلالی رئیس بیمارستان شهدا قم گفت: روز گذشته ساعت ۱۳ اورژانس ۱۱۵ ، یک کودک بدحال که دچار حمله سگ ها در منطقه دامشهر قم شده بود را به این بیمارستان آورد.

وی ادامه داد: به محض ورود کودک، سریعا اقدامات اولیه انجام و این کودک در حال احیا و سی پی آر بود که عملیات اینتوبه گذاری برای کودک نیز انجام شد.

رئیس بیمارستان شهدا قم با بیان اینکه کودک به سرعت به اتاق عمل منتقل شد گفت: جراحان و متخصصان اقدامات لازم را برای کودک در اتاق عمل انجام داده و اقدامات لازم به منظور تراکوستومی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شدت جراحات و جای دندان های سگ بر روی گردن و همچنین سر کودک کاملا مشهود بود به گونه ای که بخشی از قسمت های تنفسی کودک پاره شده بود.

جلالی تصریح کرد: اقدامات درمانی و مراقبتی برای این کودک تا ساعت ۲۳ شب ادامه یافت، اما به دلیل جراحات وارد شده بیش از اندازه، کودک متاسفانه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/78023/ی/ ت 61

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول