اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۹ خدمه لنج باری از خطر مرگ در بوشهر نجات پیدا کردند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تعداد ۹ خدمه موتور لنج باری که در مسیر آبادان- بوشهردر حال تردد بود از خطر غرق در آب‌های خلیج‌فارس نجات پیدا کردند.

۹ خدمه لنج باری از خطر مرگ در بوشهر نجات پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام اضطرار موتور یک لنج حادثه دیده در مسیر آبادان- بوشهر با ۹ خدمه به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی ۹جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده و تحویل پمپ تخلیه اضطراری به شناور، در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات تخلیه آب انجام شد و آبگرفتگی شناور تحت کنترل در آمد.

وی بیان کرد: با ایمن شدن وضعیت موتور لنج مضطر و رفع کامل خطر، با اعلام فرمانده موتور لنج مبنی بر عدم نیاز به حضور شناور ناجی، ناجی ۹ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ برگشت و موتور لنج نیز به سمت مقصد بندر بوشهر حرکت کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: انتظار است فعالان عرصه دریا و دریانوری پیش از ترددهای دریایی با اطلاع کامل از وضعیت دریا از مطلوب بودن شرایط و انجام تردد ایمن تردد دریایی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول