اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ایرادات شورای نگهبان به طرح «مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات» رفع شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مدیریت یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

ایرادات شورای نگهبان به طرح «مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات» رفع شد

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در مورد جزئیات جلسه این کمیسیون اظهار داشت: امروز مصوبه ای تحت عنوان مدیریت یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن در دستور کار بود.

وی افزود: در این رابطه مجلس این طرح را به تصویب رسانده بود اما شورای نگهبان ایراداتی را به آن داشت و این ایرادات در جلسه امروز کمیسیون مرتفع شد و ان شا الله می رود تا مسیر خودش را طی کند.

بر اساس این گزارش، مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 16 فروردین در روند بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها واطلاعات ملی با این طرح موافقت کرد.

پیش از رای گیری عباس پور درباره این طرح گفت: برای یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات کشور و  افزایش قدرت حاکمیت این طرح بسیار مورد تاکید و نیاز است؛ امروز این قانون جزء ضرورت‌ها است، چرا که اجرای هر برنامه‌ای در کشور به یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات نیاز دارد، در غیر این صورت به دلیل تعدد داده‌ها و اطلاعات نمی‌توانیم نسبت به انجام امور کشور و پیشرفت در بخش‌های مختلف موفق شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول