اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روایت سرمربی استقلال از نحوه تبدیل شدن رونالدو به بهترین بازیکن دنیا

سرمربی پرتغالی استقلال درباره نحوه تبدیل شدن فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به بهترین بازیکن دنیا صحبت کرد.

روایت سرمربی استقلال از نحوه تبدیل شدن رونالدو به بهترین بازیکن دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی هفته گذشته به صورت رسمی سکان هدایت استقلال قهرمان لیگ ایران را به جای فرهاد مجیدی به دست گرفت.

ساپینتو سال گذشته وقتی رونالدو از یوونتوس به منچستر یونایتد برگشت، مصاحبه ای را با شبکه «اسکای اسپورت» انجام داد و درباره چگونگی تبدیل شدن رونالدو به بهترین بازیکن دنیا صحبت کرد.

مصاحبه سرمربی استقلال درباره رونالدو به شرح زیر است:

ریکاردو ساپینتو 48 ساله آن سال‌ها که در اسپورتینگ پرتغال بازی می کرد، با یک بازیکن جوان به نام کریستیانو رونالدو آشنا شد و او ابراز امیدواری کرد که رونالدو فصل پرباری داشته باشد.

ساپینتو در این زمینه، گفت: کریس را از 17 سالگی می شناسم، من کاپیتان او در اسپورتینگ بودم. او یک پسر فوق‌العاده بود که سخت کار می‌کرد، هر روز بعد از تمرین می‌ماند تا دریبلینگ و ضرباتش را بهبود بخشد. ما احساس کردیم که این پسر می‌خواهد به یک بازیکن بزرگ فوتبال تبدیل شود و او امروز در اوج است.

سرمربی استقلال ادامه داد: استعداد این بازیکن از قبل وجود داشت. از همان لحظه احساس کردم که او خاص است. او 10 بازی با ما انجام داد و این حس را به من منتقل کرد. پس از بازی دوستانه مقابل منچستر یونایتد می دانستیم که این موضوع زمان است. البته، او هنوز همه چیز را در مورد فوتبال نمی دانست، او تجربه نداشت، اما قدرت و سرعت را داشت.

ساپینتو در ادامه عنوان کرد: مربی به او ایمان داشت، تیم به او کمک کرد. من به یاد دارم که چند بحث با او داشتم و به او توضیح دادم که باید مثل اولین بار تمرین کند، هر بازی را مثل اولین بازی انجام دهد، رقابتی بماند. او نیازی به این کار نداشت، چون استعداد و تلاش از قبل در او بود. او در 36 سالگی همه چیز را به دست آورد و همیشه می خواهد بدون توجه به عناوینش بیشتر برنده شود.

سرمربی سابق اسپورتینگ پرتغال گفت: او «دیوانه» است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول