اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با رقابت ۱۷ هزار داوطلب در خراسان‌جنوبی

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی از برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۱۰۳ داوطلب در خراسان‌جنوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هم رقابت می‌کنند.

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با رقابت ۱۷ هزار داوطلب در خراسان‌جنوبی

سیدجواد حسینی‌واشان، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اهار داشت: کنکور سراسری طی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، داوطلبان گروه هنر روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، گروه علوم‌انسانی و ریاضی روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه، گروه علوم‌تجربی روز جمعه ۱۰ تیرماه و گروه زبان خارجی در روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این ماراتن علمی از ساعت ۸ صبح آغاز و ساعت ۱۲:۳۰ به پایان می‌رسد، افزود: در استان خراسان‌جنوبی ۱۷ هزار و ۱۰۳ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسینی‌واشان اضافه کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰ هزار و ۳۹۲ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۷۱۱ نفر داوطلب مرد در خراسان‌جنوبی با هم رقابت می‌کنند.

وی تبیین کرد: در این ماران علمی تعداد ۷هزار و ۲۵۲ داوطلب شامل ۴هزار و ۳۷۴ داوطلب زن و ۲هزار و ۸۷۸ داوطلب مرد در حوزه آزمونی دانشگاه بیرجند به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان‌جنوبی به داوطلبان توصیه کرد: در محل آزمون داوطلبان در هیچ تجمعی در داخل سالن و حیاط محل آزمون شرکت نکنند، والدین پس از رساندن فرزند خود سریعا محل آزمون را ترک کنند و همچنین قبل از آزمون و بلافاصله بعد از آزمون دست‌های خود را با محلول، ژل ضد عفونی یا پدالکلی تمیز کنند.

حسینی‌واشان گفت:کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، سهمیه، زمان و مکان برگزاری آزمون، دین، زبان خارجی و نوع معلولیت است و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۱ الزامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول