اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پایان جام بیست و پنجم/ تکواندو ایران در مجموع جایگاه سوم را کسب کرد

پرونده بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو آسیا با قهرمانی تاریخی بانوان ایران در کره جنوبی، مهد تکواندو جهان بسته شد و در مجموع تکواندو ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

پایان جام بیست و پنجم/ تکواندو ایران در مجموع جایگاه سوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس. بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا به مدت ۴ روز و با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار شد. در پایان این رقابت ها، تیم ملی بانوان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۵۰۰ امتیاز بالاتر از همه تیم‌های شرکت کننده عنوان نخست را کسب کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

چین با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۳۷۹ امتیاز نایب قهرمان شد وکره جنوبی میزبان مسابقات با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز با ۳۴۷ امتیاز در جای سوم ایستاد و اردن هم با یک طلا و ۱۲۷ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

اما در بخش مردان ازبکستان با ۴ مدال طلا و ۵۰۱ امتیاز قهرمان شد. کره جنوبی با ۳ طلا و ۲ برنزو ۴۲۱ امتیاز در جای دوم ایستاد. اردن با ۴ نقره و یک برنز و ۲۳۹ امتیاز سوم و چین با یک طلا، یک نقره و یک برنز مجموع ۲۰۷ امتیاز، تیم ملی ایران با سه نقره، یک برنز و ۱۸۷ امتیاز پنجم شدند.

در مجموع رده بندی نهایی مردان و زنان تیم ملی کشورمان با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جای سوم ایستاد. تیم‌های چین با ۳ طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و اردن با یک طلا و ۴ نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند.

برای تیم ملی کشورمان ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ۳ طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاجی موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز ۲ مدال برنز کسب کرده اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول