اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کمبود کادر اداری و قضائی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه

رئیس دادگستری کهگیلویه از کمبود کادر قضائی و اداری به عنوان مشکل اساسی دادگستری دهدشت نام برد و گفت: به تناسب افزایش جمعیت باید کادر قضائی و اداری هر دو سال یک‌بار تغییر پیدا کند اما اخیرا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم بلکه تعدادی از نیروها را از پست‌ها حذف کردند.

کمبود کادر اداری و قضائی مشکل اساسی دادگستری کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری کهگیلویه در دیدار شورای اداری این شهرستان با مسؤولان قضائی، کار قضائی را پیچیده و خاص عنوان و اظهار کرد: بر حسب وظیفه مکلف هستیم کار برخورد با خاطیان از قانون و پیشگیری از وقوع جرم را انجام دهیم.

وی با بیان این که متاسفانه در پیشگیری از وقوع جرم ساز و کارهای لازم اتخاذ نشده است، گفت: بخشی از پیشگیری وقوع جرم به عهده نهادهای دولتی، غیر از دادگستری است و این نهادها باید مقدماتی را ایجاد کنند.

رئیس دادگستری کهگیلویه افزود: دادگستری دو روز در طول هفته را به ملاقات عمومی برای شهروندان اختصاص داده است و برای جلوگیری از تزاحم باید از طریق سامانه الکترونیکی وقت بگیرند.

سعیدی از کمبود کادر قضائی و اداری به عنوان مشکل اساسی دادگستری دهدشت نام برد و ابراز کرد: به تناسب افزایش جمعیت باید کادر قضائی و اداری هر دو سال یک‌بار تغییر پیدا کند اما اخیرا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم بلکه تعدادی از نیروها را از پست‌ها حذف کردند.

وی با بیان اینکه از حیث کادر اداری در مضیقه هستیم خواستار توجه امام جمعه دهدشت در این راستا شد و افزود: این مشکل باید از تهران پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۱۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول