اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

گلیج: وزن 97 کیلو بدون سعداله‌یف هم سنگین است/ملی‌پوش شوم هدفم طلای جهان است

آزادکار 97 کیلوگرم کشورمان گفت: اگر انتخابی را ببرم و ملی‌پوش شوم تلاش می‌کنم مدال برنز را به طلای جهان تبدیل کنم.

گلیج: وزن 97 کیلو بدون سعداله‌یف هم سنگین است/ملی‌پوش شوم هدفم طلای جهان است

مجتبی گلیج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمریناتش برای شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم، عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین هستم و شرایط خوبی دارم تا خودم را برای انتخابی آماده کنم و 10 روز آینده به اوج برسم. البته به خاطر اینکه حریف تمرینی در تنکابن نداشتم مدتی است به جویبار آمده و ساکن شده‌ام تا در اینجا تمرین کنم.

آزادکار 97 کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه جام تختی شروع خوبی برایش بوده، خاطرنشان کرد: جام تختی برای شروع کار خوب بود. چون من بعد از مسابقات جهانی نروژ کشتی نگرفته بودم هدفم قهرمان شدن در جام تختی بود. بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله هدف بعدی من انتخابی تیم ملی و رقابت با محمدحسین محمدیان است.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص شناختش از محمدیان برای مسابقه انتخابی، گفت: او کشتی‌گیر خوب و باتجربه‌ای است. من سابقه کشتی گرفتن با او را دارم و شناختم از محمدیان زیاد است. با تمام احترامی که برای او قائل هستم امیدوارم بتوانم در این انتخابی پیروز شوم و دوبنده ملی را بپوشم. محمدحسین ورزشکار باشخصیتی است اما هر کسی زحمت بیشتری بکشد پیروز خواهد شد و من هم امیدوار به پیروزی در این انتخابی هستم تا دوبنده ملی را در مسابقات جهانی بپوشم و طلا بگیرم.

 

گلیج در خصوص غیبت روسیه در مسابقات جهانی و اینکه با عدم حضور سعدالهیف چقدر امیدوار است با ملی‌پوش شدن طلا بگیرد، تصریح کرد: حضور روسیه در مسابقات جهانی کشتی خوب است و سطح مسابقات را هم بالا می‌برد. امسال نمی‌دانم با این شرایط چه اتفاقی بیفتد اما روسیه مسابقات کشوری را برگزار کرده و امیدوار است در مسابقات جهانی شرکت کند. چه بهتر که روس‌ها باشند و چه بهتر که نباشند!

وی افزود: حریف سخت ما در وزن 97 کیلوگرم از روسیه و عبدالرشید سعدالهیف است. او که در مسابقات شرکت کند کار سخت‌تر می‌شود و اگر نباشد بهتر است البته چه به وجود حضور او چه بدون این کشتی‌گیر روس، وزن 97 کیلوگرم سنگین است. امیدوارم اگر نماینده کشورمان شدم طلا بگیرم.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه از حریفانش شناخت دارد، یادآور شد: با برگزاری مسابقات انتخابی آمریکا، قهرمانی روسیه و قهرمانی اروپا و همین طور چند دوره مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی حریفانم را می‌شناسم. تلاش من این است اول انتخابی را ببرم بعد با دعای خیر مردم، تلاش مربیان و خودم رنگ مدال برنز را به طلا تبدیل کنم. امسال تمرکز من روی همین مدال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول