اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رقابت بیش از ۴۸ هزار داوطلب کنکور سراسری در کرمانشاه/ زنان گوی سبقت را از مردان ربودند

مسؤول حفاظت آزمون سراسری استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۸ هزار و ۳۴ داوطلب (۲۹ هزار و ۸۳ نفر خانم و ۱۸ هزار و ۹۵۱ نفر آقا) در آزمون سراسری استان کرمانشاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت بیش از  ۴۸ هزار داوطلب کنکور سراسری در کرمانشاه/ زنان گوی سبقت را از مردان ربودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سجاد دادفر مسؤول حفاظت آزمون سراسری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور، در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در تاریخ‌های ۸ تا ۱۱ تیرماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس آزمون گروه هنر صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

 مسؤول حفاظت آزمون سراسری استان کرمانشاه گفت: فرآیند آزمون رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز  و به تناسب رشته‌ها تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح بسته می‌شود، تاکید کرد: داوطلبان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از این ساعت در حوزه امتحانی خود حاضر شوند، شناسنامه عکس‌دار و یا کارت ملی معتبر همراه داشته باشند و از آوردن هرگونه وسیله اضافی نیز جدا خودداری کنند.

دادفر با بیان اینکه این آزمون در ۲۷ حوزه استان به صورت همزمان برگزار می‌شود، گفت: شهرستان کرمانشاه با پنج حوزه اصلی بزرگ‌ترین محل برگزاری آزمون سراسری در استان کرمانشاه است.

وی گفت: امسال ۴۸ هزار و ۳۴ داوطلب (۲۹ هزار و ۸۳ نفر خانم و ۱۸ هزار و ۹۵۱ نفر آقا) در آزمون سراسری استان کرمانشاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که نسبت به سال گذشته تعداد شرکت کنندگان ۴ هزار و ۶۶ نفر افزایش یافته است.

دادفر افزود: نیمی از داوطلبان استان کرمانشاه با جمعیت ۲۴ هزار و ۳۰ نفر در گروه علوم تجربی آزمون می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول