اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک را فراهم کرد

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک و نوجوان را فراهم کرد تا اندیشه بلند ایران اسلامی را همراه با گام دوم انقلاب پیش برد.

باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر مشهدی‌عباس صبح امروز در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: خردسالان، کودکان و والدین عزیز، لبخند کودکان هدیه ارزشمندی است که می‌توان در قالب هنر به آنها ارائه کرد. 

وی تصریح کرد: در نقطه پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک، قبل از هر چیز شکرگزار خداوند هستم و سر تعظیم فرود می‌آورم که با هنرمندان و گروه‌های نمایشی در کهن‌شهر تاریخ و تمدن ایران‌زمین به مردم شادی هدیه کنیم و از مردم بافرهنگ همدان نیز برای این همه هنر و دوستی تشکر می‌کنم.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان عنوان کرد: جشنواره بیست و هفتم نشان داد تئاتر رسانه و هنری پویاست که رسالت خود را در زمینه آموزش، پرورش و امیدبخشی انجام می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از مدیران هنری کشور که بعد از دو سال کرونا بر خود وظیفه دانستند که با شادی از راه سخت بحران عبور کنند یادآور شد: جشنواره بیست و هفتم با همه فرار و فرودهایش به نقطه پایانی رسیده، پس هنرمندان عزیز انرژی این رویداد را به شهرهایتان ببرید و این انگیزه را در شهرهایتان همواره داشته باشید.

مشهدی‌عباس با بیان اینکه در این جشنواره همدان میزبان ۸۰۰ هنرمند تئاتر بود خاطرنشان کرد: در پایان بر ایجاد شرایط استاندارد برگزاری جشنواره تئاتر تاکید دارم و امیدوارم تمام ظرفیت‌های حرفه‌ای تئاتر در خدمت بخش‌های مختلف جشنواره باشد.

وی بیان کرد: ظرفیت تئاتر کودک و نوجوان ایران فراتر از مرزهاست و می‌توان آثار ایران را در جای جای جهان به روی صحنه برد پس باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک و نوجوان را فراهم کرد تا اندیشه بلند ایران اسلامی را همراه با گام دوم انقلاب پیش برد.

استقبال بی‌نظیر همدانی‌ها از جشنواره تئاتر کودک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: پس از دو سال وقفه در برگزاری جشنواره امسال توفیق برگزاری موفقیت‌آمیز این رویداد فرهنگی و هنری را داشتیم.

مسعود ویژه بیان کرد: این رویداد هنری با وجود برخی نامهربانی‌ها توانست با استقبالی بی‌نظیر لحظات شاد، مفرح و پرنشاط را برای مردم استان به ویژه نوگلان این مرز و بوم رقم بزند.

وی با بیان اینکه این کار مرهون زحمات دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های همکاران وزارت ارشاد است گفت: از دبیر جشنواره و همکاران اداره‌کل ارشاد نیز تشکر می‌کنم که از ماه‌ها پیش مقدمات این رویداد هنری را فراهم کردند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول