اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خشت‌گذاری ۲ مدرسه خیرساز روستایی در ملارد/ ۱۰ هزار نوآموز در طرح سنجش شرکت می‌کنند

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به خشت‌گذاری ۲ مدرسه خیرساز روستایی در روستاهای فرامرزیه و قشلاق، گفت: بیش از ۱۰ هزار نوآموز ملاردی در ۵ پایگاه سنجش سطح شهرستان در این طرح شرکت خواهند کرد.

خشت‌گذاری ۲ مدرسه خیرساز روستایی در ملارد/ ۱۰ هزار نوآموز در طرح سنجش شرکت می‌کنند

سعید تیموری‌راد سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار‌کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه تابستان امسال جهت جبران عقب‌افتادگی آموزشی طرح تثبیت یادگیری برای دانش‌آموزان خواهند داشت.

وی با اشاره به خشت‌گذاری احداث ۲ مدرسه خیرساز روستایی، افزود: آموزشگاه ۶ کلاسه حضرت فاطمه زهرا(س) به همت خیرنیک اندیش حاجیه خانم فریده فرهمندخو، پیشکسوت فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در روستای فرامرزیه و توسعه ۴ کلاس درس آموزشگاه قدرت‌بیگلو روستای قشلاق به همت حاج سعید پورکاشانی و محمدرضا زهیری به صورت کاملا خیرساز ساخته خواهد شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد بیان‌کرد: این ۱۰ کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال و از منابع خیری ساخته و تا پایان تابستان سال ۱۴۰۱ تحویل خواهد شد.

تیموری‌راد با اشاره به نیاز شهرستان ملارد به احداث فضاهای آموزشی گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت این منطقه، تراکم بالا دانش‌آموزان و کمبود فضاهای آموزشی، اقدامات مدرسه‌سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است که با همت خیرین، آموزش و پرورش و سایر نهادها در حال افزایش است.

وی همچنین با اشاره به فعال شدن ۵ پایگاه‌ سنجش در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: ۴۲ نفر عوامل اجرایی در پایگاه‌های ۵ مدرسه، سنجش بیش از ۱۰ هزار نوآموز را بر عهده دارند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد تصریح‌کرد: تشخیص به موقع مشکلات کودکان با نیازهای ویژه و برنامه‌ریزی صحیح آنان در نظام آموزشی همچنین کمک به جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در طول دوران تحصیل از جمله اهداف طرح سنجش است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول