اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

پوریا: مشکلی با بودجه کشتی نداریم، اما مجلس همه فدراسیون‌ها را ببیند

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: اگر می‌خواهند به کشتی بودجه جداگانه بدهند مشکلی نیست، اما مجلس همه فدراسیون‌ها را ببیند.

پوریا: مشکلی با بودجه کشتی نداریم، اما مجلس همه فدراسیون‌ها را ببیند

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعتراض روسای فدراسیون‌ها به مجلس در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به برخی از فدراسیون‌ها، اظهارداشت: چند وقت پیش بود که متوجه شدیم علاوه بر بودجه وزارت ورزش، مجلس هم بودجه‌ای را برای ورزش در نظر گرفته که کار بسیار خوبی است و ما از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنیم اما نگاه‌شان باید به همه فدراسیون‌ها باشد و به فدراسیون بدمینتون که برای همگانی‌کردن ورزش تلاش می‌کنند ویژه توجه کنند.

رئیس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: این بودجه بهتر است از سوی وزارت ورزش توزیع شود که کارشناسان خبره دارند. آقای وزیر خودش به فدراسیون‌ها اشراف دارد. از زمانی که او معاون وزیر بود به فدراسیون ما می‌آمد به همین دلیل او اوضاع فدراسیون‌ها را می‌داند. اگر این بودجه به وزارت ورزش برود و از طریق آنها توزیع شود باتوجه به دفتر برنامه‌ریزی و اینکه آقای رغبتی و پولادگر خودشان در ورزش بوده‌اند به صورت کارشناسی می‌توانند عمل کنند.

پوریا درباره اینکه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفته او به دنبال این بودجه رفته و حالا بیش از 20 فدراسیون می‌توانند از این بودجه مازاد استفاده کنند، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و اگر می‌خواهند به کشتی بودجه جداگانه بدهند هیچ مشکلی نیست اما می‌گویم این بودجه از طریق وزارت، کمیته المپیک و پارالمپیک توزیع شود.

وی همچنین درباره پایان دوره‌اش در فدراسیون بدمینتون و ثبت‌نام از نامزدها، خاطرنشان کرد: 3 مرداد دوره من به پایان می‌رسد. ثبت‌نام از نامزدها هم انجام شده که 4 نفر نامزد شده‌ایم. من با توجه به فعالیت‌هایی که در فدراسیون داشتم و به برابری جنسیتی کمک کردم از سوی فدراسیون جهانی در بین 70 فدراسیون به عنوان مدیر برتر انتخاب شدم. عضو هیات رئیسه آسیا هستم و جایزه اول جهانی را با حضور نمایندگان IOC و جهانی گرفتم. فکر می‌کنم وزارت شرایط را برای حضور در انتخابات فراهم کند. 

انتهای پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول