اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

گفت‌وگوی خواننده نسخه بحرینی «سلام فرمانده» با فارس

خواننده نسخه بحرینی «سلام فرمانده» گفت، این سرود برای تثبیت عقاید اسلامی صحیح در نسل آینده در سایه هجمه بزرگ فکری غرب ارائه شد.

گفت‌وگوی خواننده نسخه بحرینی «سلام فرمانده» با فارس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا نسخه بحرین «سلام فرمانده» با عنوان «سلام یا مهدی» با صدای «محمد غلوم» مداح و خواننده بحرینی منتشر شد.

در همین ارتباط، محمد غلوم به خبرگزاری فارس گفت: همه این سرود را دوست داشتند و دلیل آن به اشتیاق ما به صاحب الزمان ارواحناه فداه برمی‌گردد. این سرود برای تثبیت عقاید اسلامی  صحیح در نسل آینده در سایه هجمه بزرگ فکری غرب ارائه شد.

وی ادامه داد: کار سلام فرمانده ایران دارای انرژی زیاد و پر از حس مهدوی و اسلامی بود که بر روی تمام مسلمانان شیعه و سنی تأثیر گذاشت بنابراین دوست داشتم که سروده فارسی را به سروده عربی پیوند دهم تا احساسات را نزدیک و همچنین نزدیکی به امام زمان عجل الله را بیشتر کند.

غلوم در پاسخ به این سوال که آیا برای این سرود محدودیتی در بحرین وجود نداشت و آیا از آل خلیفه ترس نداشتید، گفت: در بحرین محدودیت‌هایی در زمینه طرح امور مذهبی وجود دارد اما در این کار ما به این محدودیت‌ها فکر نکردیم و این سروده از عقاید شیعه به شمار می‌رود و سیاسی نیست.

وی درباره اینکه واکنش جامعه بحرین به این سرود چه بود، تصریح کرد: در ابتدای تبلیغات رسانه‌‌ای از تعداد بسیار زیادی که منتظر این کار بودند غافلگیر شدیم... همانطور که می‌دانیم نسخه‌های عربی این کار هر هفته در برخی کشورها تولید می‌شد و چالش این بود که ما این نسخه را از همه نظر بهتر و کامل‌تر تهیه کنیم.

وی افزود، در روز ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر منتظر این کار در یوتیوپ بودند و ملت بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس از این کار بسیار استقبال کردند؛ تماس‌ها در آن روز برای تیم کاری و گریه و ضجه مردم در بحرین قطع نمی‌شد.

وی تأکید کرد: همه از سنی، شیعه، سفید، سیاه، بزرگ، کوچک، ثروتمند و فقیر این کار را دوست داشتند و دلیل آن به شوق ما به صاحب الزمان برمی‌گردد، همه ما منتظر روزی هستیم که امام می‌آید.

مؤسسه بحرینی «الإمام الحسین (ع)»، چهارشنبه هفته گذشته، نسخه بحرینی سرود «سلام فرمانده» را منتشر کرد.

 این ویدئو پس از انتشار در صفحه یوتیوب مؤسسه امام حسین (ع) پس از گذشت حدود ۲ ساعت بیش از ۱۴ هزار بار دیده شد.

گفت‌وگو از «معصومه فروزان»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول