اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازدید معاون وزیر دفاع از منطقه گردشگری شهر شمشک دربندسر/ ظرفیت بالای توریسم ورزشی دربندسر

معاون وزیر دفاع از منطقه گردشگری شهر شمشک بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر دفاع از منطقه گردشگری شهر شمشک دربندسر/ ظرفیت بالای توریسم ورزشی دربندسر

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرسرتیپ افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح ومدیرعامل سازمان صنایع هوایی به منظور راه اندازی خط پروازی هلی کوپتری و ایجاد تاکسی هوایی مورد نیاز پروژه ملی منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک ودربندسر به دعوت فرشید علیزاده ساوه شمشکی مالک و سرمایه گذار پروژه و به همراه رییس واعضای شورای شهر، معاون شهردار وتعدادی از مدیران شهرداری شهرشمشک ودربندسر باورود به سطح شهر ابتدا از بخش های مختلف بازدید کردند. سپس معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی با حضور در پروژه ملی منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک دربندسر گفت: این طرح قبلا موردبررسی قرار گرفته وشنیدن این مسئله که چنین پروژه ای با این ظرفیت حدود دوازده سال منتظر اخذ مجوزهای لازم بوده بسیار تاسف برانگیز است.

وی ادامه داد سازمان صنایع هوایی متولی قدرت هوایی کشور است وباید توان وقدرتی که در اختیار داریم صرف چنین پروژهای شود تا اثر بخشی لازم را بر اقتصاد کشور داشته باشد معاون وزیر دفاع افزود: با شروع عملیات اجرایی فاز اول و از هم اکنون به جهت ایجاد زیرساخت های لازم اقدامات مورد نیاز اداری وتخصصی را برای ایجاد پل هوایی بین فرودگاه مهرآباد تا منطقه نمونه فراهم خواهیم کرد و می توانیم از فرودگاه مهرآباد که حدودا بیست وپنج دقیقه به لحاظ زمانی تا این موقعیت جغرافیایی فاصله داریم برای بخش های مختلفی که در پروژه تدارک دیده شده، ازجمله توریسم سلامت و به ویژه درحوزه توریسم ورزشی که از ظرفیت بسیار بالای برای جذب علاقمندان داخلی وسایر کشورهای که علاقمند به بهره برداری از امکانات خدادادی ما هستند خدمات هوایی لازم مورد نیاز پروژه را ارائه دهیم.

معاون وزیر دفاع ادامه داد: همچنین برای بخش بسیار جذاب مربوط به  کمپ تمرینی تدارک دیده شده ویژه تیم های ملی فوتبال، فوتسال و باشگاه ها در ارتفاع ۱۸۰۰ متر بالاتر ازسطح دریا مطابق با استانداردهای فیفا  که قطعا مورد نیاز برای استفاده تیم های ملی و باشگاهی کشور خودمان و هم سایر کشورها خواهد بود خدمات و اقدامات پروازی خوبی را فراهم کنیم.

خواجه فرد اظهار داشت: این پروژه از ظرفیت بسیار بالای در زمینه جذب  علاقمندان به ورزش و توریسم ورزشی برخوردار است که می تواند برای کشور عزیزمان ارز آوری خوبی را به همراه داشته و ایجاد اشتغال مناسبی برای جوانان تحصیلکرده فراهم کند و از مسئولین امرتوقع می رود در چنین شرایطی از پروژه های در حد و اندازه این منطقه با قابلیت های موجود حمایت خوبی صورت پذیرد.

معاون وزیردفاع در ادامه با اشاره به اینکه ما کشوری هستیم که حوادث غیر مترقبه زیادی داریم، گفت: در چنین شرایطی باید خودمان را در مواجهه با آن آماده کنیم و از این جهت هم اجرایی این پروژه برای شهر شمشک دربندسر در شرایط خاص و بحرانی حائز اهمیت خواهد بود.

فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی ضمن تشکر از مالک و سرمایه گذار پروژه و اعضای شورای شهرشمشک و دربندسر جهت انجام این پروژه ملی که زحمات زیادی برای احیای آن متحمل شده اند خاطرنشان کرد: این عزیزان می توانستند از کارهای پایین دست و سهل وصولی برای تجاری سازی مجموعه و رسیدن به منفعت و سود مالی استفاده کنند ولی منافع ملی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را در اولویت قرار دادند که قابل تقدیر است.

فرشید علیزاده ساوه شمشکی، مالک و سرمایه گذار پروژه از نوع نگاه و نحوه مدیریت و عملکرد امیرسرتیپ خواجه فرد تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر با مساعدت بیشتر مسئولین مربوطه فاز اول پروژه وارد عملیات اجرایی لازم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول