اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مصالحه ۶ فقره قتل و دوهزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار

دادستان کوه‌چنار گفت: از ۱۸ هزار پرونده بررسی شده در شهرستان ۶ فقره قتل و دوهزار پرونده به مصالحه ختم شده است.

مصالحه ۶ فقره قتل و دوهزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار

به گزارش خبرگزاری فارس ازکوه‌چنار، احمد مولایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در سخنرانی پیش از خطبه امروز با بیان اینکه به  ۱۸ هزار پرونده در شهرستان کوه‌چنار رسیدگی شده اظهارداشت: بیشتر این پرونده‌ها سرقت و دعاوی بوده و بیش از دوهزار پرونده نیز با همکاری هیئت های صلح  به مصالحه ختم  شده است.

مولایی گفت: شش فقره قتل به مصالحه ختم شده  و از طرف انجمن حمایت از زندانیان نیز صدها کمک به خانواده زندانیان صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه دادگستری شهرستان کوه‌چنار جهت رفع موانع تولید نیز کمسیون دارد و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کند گفت: در خصوص آسیب اجتماعی نیز  با برگزاری جلسات متعددی  با نهادهای تصمیم گیر، آسیب شناسی و تصمیم گیری شده که در این خصوص اقدام می‌شود.

این مقام مسئول به خودکشی نیز اشاره کرد و افزود:  این مسئله همشهریان عزیز را آزرده کرده و در مواردی  علت‌های که باعث این کار می‌شود واقعا مشخص نیست چرا که طرف اصلا مشکل مالی ندارد میبینی که خود کشی می‌کند.

وی گفت: نظارت بربازار را در برنامه خود داریم و شخصا در بازار حضور داریم و رصد میکنیم.

مولایی  با بیان اینکه احداث شورای حل اختلاف کلنگ زنی شده و انتطار داریم هرچه سریعتر تکمیل شود افزود:  ما هم مطالبه گریم و تقاضا داریم مواردی را  ادارات وارد و مشکلات را حل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر اینکه در اتاق دادگستری برروی شهروندان باز هست گفت: خط قرمز دادگستری استفاده از اسلحه، مواد مخدر، مشروبات، نزاع دسته جمعی و... است.

مولایی در ادامه گفت: توقع داریم همشهریان عزیز نیز آستانه تحمل خود را بیشتر کنند و قبل از شکایت  از کنار مسائل کم اهمیت بگذریم و مشکل را بین هم حل کنیم تا کار به شکایت کشیده نشود.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول