اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دیدار سه روزه فرماندهان ارتش‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی

فرماندهان ارشد ارتش‌ آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی در دیداری راهبردی، فرصت‌های توسعه همکاری نظامی را بررسی کردند.

دیدار سه روزه فرماندهان ارتش‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهان ارشد ارتش‌ رژیم موقت صهیونیستی و آمریکا به مدت سه روز، دیداری راهبردی برگزار و طی آن آنچه را آمادگی نظامی مشترک برای سناریوهای تشدید تنش منطقه‌ای خوانده شد، بررسی کردند.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که روز پنج‌شنبه نشست راهبردی و عملیاتی بین ارتش این رژیم و فرماندهی مرکزی آمریکا به پایان رسید.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، در این دیدار چالش‌های امنیتی پیش‌روی دو ارتش و فرصت‌های توسعه همکاری نظامی مورد بررسی قرار گرفت و هیأت آمریکایی از مرز با لبنان و عملیات مربوط به احداث دیوار امنیتی جدید بازدید کرد و فرماندهان ارشد دو ارتش موضوعات راهبردی و اطلاعاتی را بررسی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که این نشست سه روز به طول انجامید و هیأت آمریکایی شامل ژنرال «جیمز مالوی» معاون فرمانده مرکزی آمریکا، ژنرال «گرگوری گیلوی» فرمانده نیروی هوایی فرماندهی مرکزی آمریکا و ژنرال «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم آمریکا بود.

همچنین طرف اسرائیلی در این دیدار شامل «هرزی هالوی» معاون رئیس ستاد ارتش، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی و «داود ساعر سلامه» فرمانده نیروی دریایی بود.

بر اساس این گزارش، «اویو کوخافی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز با هیأت آمریکایی دیدار و درباره اوضاع و چالش‌های منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول