اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تخریب پل های غیر مجاز نصب شده در خیابان انبار نفت

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ از تخریب پل های غیر مجاز نصب شده توسط کسبه خبر داد.

تخریب پل های غیر مجاز نصب شده در خیابان انبار نفت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مصطفی شمشیر بند شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ تهران از تخریب پل های غیر مجاز نصب شده در محدوده خیابان انبار نفت خبر داد.

 شمشیر بند در خصوص این موضوع گفت: برخی کسبه محدوده بازار مواد غذایی انبار نفت بدون توجه به حقوق شهروندان به نصب پل های غیر مجاز اقدام کرده بودند .

 وی افزود: یکی از معضلات شهروندان و اعتراضات مکررشان احیای نظم و حقوق شهروندی در این محله است که بر همین اساس پس از ارسال دو اخطار به کسبه و بی توجهی آنها توسط عوامل اجرایی ناحیه۴ اقدام به تخریب شبانه پل های غیر مجاز کردیم.

 شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ تهران خاطر نشان کرد : طبق برنامه ریزی منسجم برای جلب رضایت شهروندان، برخورد با متخلفین را در دستور کار قرار داده ایم و در اجرای قانون با هیچ کس تعارف نداریم.

شمشیر بند افزود: بیش از ۱۵پل غیر مجاز که مانع تردد مردم و محل توقف خودرو های باری شده بود تخریب شد.

مصطفی شمشیربند، شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ ضمن اشاره به اجرای طرح برخورد با متخلفین بازار مواد غذایی محله انبار نفت در سه مرحله گفت: طرح مذکور از حد فاصل خیابان هلال احمر تا رباط کریم، از رباط کریم تا زربافیان و از زربافیان تا میدان بهداری اغاز شده است و با تکیه بر قدرت اجرایی و عملگرایی در محله های مرکزی تهران پس از رفع تخلفات نسبت به ساماندهی معابر نیز اقدام می کنیم.

 وی در انتها گفت: باغچه ها و فضای سبز موجود در محله که توسط کسبه به مرور زمان تخریب شده بود؛ پاکسازی گردید و بیش از ۱۵ پل نصب شده ی غیر مجاز پس از ارسال اخطار و مهلت ۷۲ ساعته تخریب شد.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امیدواری بین مردم گفت: شهروندان باید بدانند و امید داشته باشند که مدیریت شهری حامی حقوق آنها است و در صورت بی توجهی متخلفین به اخطار های مکرر و تذکرات شهرداری، اقدامات قانونی دیگر را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول