اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| عبادی‌پور: پیروزی مقابل آمریکا را به مردم ایران تبریک می‌گویم/ از بازی لذت بردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال با تبریک پیروزی مقابل آمریکا به مردم ایران، گفت: بازی لذت‌بخشی برابر آمریکا انجام دادیم و از آن لذت بردیم.

لیگ ملت‌های والیبال| عبادی‌پور: پیروزی مقابل آمریکا را به مردم ایران تبریک می‌گویم/ از بازی لذت بردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد عبادی‌پور در خصوص برد مقتدرانه ایران برابر آمریکا، گفت: جا دارد که در ابتدا به تک تک بازیکنان تیم ایران خسته نباشید بگویم و همچنین تبریکی به مردم عزیز ایران داشته باشم که در هر شرایطی ما را حمایت کردند.

وی تصریح کرد: همان طور که چندین بار گفته بودم و الان هم یادآوری می‌کنم تیم ایران فقط برای کسب تجربه اینجا آمده است. این افتخار  را داشتیم برابر تیم بزرگی مثل آمریکا والیبال بازی کنیم و واقعا از این بازی لذت بردیم. کاری به نتیجه برد و باختش ندارم، بازی برابر تیم‌های بزرگی مثل آمریکا، برزیل و لهستان بازی کردن لذت بخش است و واقعا بازی امروز لذت بخش بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بچه های تیم ایران امروز به نحو احسن از این فرصت استفاده کردند و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول