اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| وادی: همدل بودیم/ اسماعیل‌نژاد: خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر تیم آمریکا، گفت: همه با هم همدل بودیم و هر کس به زمین آمد عالی بازی کرد.

لیگ ملت‌های والیبال| وادی: همدل بودیم/ اسماعیل‌نژاد: خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد طاهر وادی با بیان خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: آنالیز خوبی داشتیم و تمام عزم خود را جزم کردیم که مسابقه را ببریم و خداراشکر با توانایی بازیکنان و تدابیر کادر فنی توانستیم پیروز بازی باشیم.

وی درباره ویدیوچک ست دوم توضیح داد: امتیاز آخر ست دوم بود پشت خط زن آمریکا اسپک زد و من دیدم که پای او از وسط زمین زیر تور رد شد و به بهروز عطایی گفتم که ویدیوچک درخواست دهد. خدا را شکر امتیاز به تیم ایران رسید.

وادی افزود: همه با هم همدل بودیم و انگار یک نفر در زمین حضور داشت و هر کس به زمین آمد عالی بازی کرد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد پس از بازی برابر تیم ملی آمریکا اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. از نظر روحی و بدنی خسته نشدیم هرچند تمام توان‌مان را گذاشتیم.

وی افزود: روز گذشته و امروز کادر فنی آنالیز کاملی از بازیکنان حریف در اختیارمان گذاشتند و خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم.

این بازیکن با تاکید بر تلاش بازیکنان تصریح کرد: انشالله بتوانیم با همین روند بازی‌ها را ادامه داده و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

وی در پایان درباره این که حتی یک ست را هم به آمریکا واگذار نکردند، گفت: دیروز برابر بلغارستان روز بد تیم ایران بود و امروز توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. می‌توانیم بهتر از این هم باشیم ولی به هرحال خوشحالیم که بازی را به بهترین شکل به پایان رساندیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول