اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه نقطه امیدی برای تجار

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی گفت: از ۴ ماه گذشته بنا به دلایلی از سوی کشور افغانستان درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود بسته شد که خوشبختانه بعد از پیگیری‌‌های متعدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود مجدد بازگشایی می‌شود.



بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه نقطه امیدی برای تجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: طی ۴ ماه گذشته بنا به دلایلی از سوی کشور افغانستان درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود بسته شد.

وی بیان داشت: از همان روزهای آغازین، استاندار در تهران پیگیری‌های زیادی داشتند تا به لطف الهی روز گذشته در دیداری که در بندر ابونصر فراهی در خاک کشور افغانستان داشتیم درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود مجدد بازگشایی می‌شود که با این مهم شاهد توسعه روز افزون صادرات خواهیم بود.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود نه تنها آمار صادرات خراسان‌جنوبی بلکه آمار صادرات کشور هم رشد خواهد داشت، افزود: در راستای توسعه ترانزیت و عبور کالای خارجی از قلمروی کشور، ارسال تمامی محموله‌های عبور خارجی به مقصد افغانستان از طریق مرز ماهیرود بلامانع است.

صفدری‌زاده ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از اشرفی خواست هرکجا که لازم است راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم را به مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان داشته باشند.

«اشرفی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی به ویژه ریاست این سازمان که در استان خراسان‌جنوبی سرمایه‌گذاری کردند، از کارآفرینی و اشتغال در این برهه از زمان به عنوان بهترین نیکوترین عمل یاد کرد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم باید در گام نخست سرمایه‌گذار موجود را حفظ کرد، یادآور شد: سرمایه‌گذاری همیشه همراه با حمایت بوده به عبارتی دیگر شخصی که حاضر است سرمایه‌گذاری کند باید او را حمایت کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه به عقیده بنده سرمایه‌گذاری از جنس حمایت و پستیبانی بوده و باید سرمایه‌گذار را حمایت کرد، گفت: ما هم همه تلاشمان بر این بوده تا جایی که می‌توانیم سرمایه‌گذار ان را حمایت کنیم.

اشرفی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف مطرح کردیم که رسانه‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنند در کنار مطالبه‌گری و نقدهایی که مطرح می‌کنند به نقاط مثبت هم بپردازند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول