اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس بنیاد شهید: تفویض اختیارات به مدیران استانی بنیاد شهید/توزیع خدمات به ایثارگران عادلانه باشد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تفویض بسیاری از اختیارات به مدیران استانی بنیاد، اظهار کرد: مدیران کل بنیاد استان‌ها در حوزه اختیارات خود به اجازه کسی نیاز ندارند.

رئیس بنیاد شهید: تفویض اختیارات به مدیران  استانی بنیاد شهید/توزیع خدمات به ایثارگران عادلانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ظهر امروز در نشست جمع‌بندی اجلاس سراسری مدیران بنیاد در مشهد مقدس با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از معدود سازمان‌های چندوجهی کشور است، گفت: وابستگی و تعامل بنیاد با نهادها و سازمان‌های اصلی کشور نشان‌دهنده اهمیت موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است و مسائلی که ممکن است در سازمان‌های دیگر قابل تحمل باشد در این حوزه قابل گذشت و تحمل نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید بر اساس اهداف و برنامه مشخص حرکت و اقدام کرد، اظهار کرد: اصلاح رویکرد که در نهایت به اصلاح کارکرد منجر می‌شود از برنامه‌های اصلی است و هر اقدامی که انجام می‌شود باید بر اساس منطق و قانون باشد ضمن اینکه توزیع خدمات به صورت عادلانه مبتنی بر نیاز باید مدنظر باشد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه خدمات رسانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: باید نیاز حقیقی ایثارگران پاسخ گفته شود و مدیران بنیاد در استان‌ها تمام امکانات استان را برای رفع این نیاز بسیج کنند. مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در همه بخش‌ها باید مددکار بوده و خود را مسئول بدانند.

وی در مورد مبانی تغییر رویکردها در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه در حوزه رویکردها اسناد بالادستی زیاد و روشنی وجود دارد که فرامین امام خمینی (ره) در تشکیل بنیاد شهید، ستاد شاهد و سایر بخش‌های بنیاد و همچنین بیانات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت از آن جمله است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تمامی تعاملات باید بر اساس منطق و مبتنی بر اصول باشد و با شفافیت همراه باشد. پنهان‌کاری برای مجموعه‌ای است که دچار اشکال باشد و اقدامات باید با انعطاف لازم و شفاف ولی با توجه به اصول ارائه شود.

قاضی زاده هاشمی، گفت: باید کاری کنیم که جامعه ایثار و شهادت رشد یافته و مسئولیت‌های جامعه را به عهده بگیرد و معنی این موضوع دادن مدرک و جایگاه نیست و هوش، شخصیت، توانایی و حس ایثار در این جامعه باید تقویت شود.

وی با اشاره به تفویض بسیاری از اختیارات به مدیران استانی بنیاد، اظهار کرد: مدیران کل بنیاد استان‌ها در حوزه اختیارات خود به اجازه کسی نیاز ندارند و منابع مالی که در اختیار بنیاد قرار می‌گیرد عادلانه و بر اساس سرانه باید توزیع شود و کسی که به مدیران دسترسی دارد از حق بیشتری برخوردار نیست و تبعیض در توزیع امکانات به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: مدیران بنیاد باید نسبت به مسئولیت خود توجه بیشتری داشته باشند زیرا بنیاد یک نهاد انقلابی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول