اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جذب یک مربی و بازیکن جدید توسط سپیدرود

باشگاه سپیدرود رشت و کادر فنی جدید با جذب یک مربی و یک بازیکن جدید فعالیت‌های خود را در فصل نقل انتقالات لیگ به صورت جدی پیگیر است.

جذب یک مربی و بازیکن جدید توسط سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با کادر فنی جدید در باشگاه سپیدرود و اضافه شدن علی نظر محمدی به این تیم، هر روز خبرهای خوبی از این باشگاه دریافت می‌شود و امروز هم توانستند با یک مربی و بازیکن جدید به توافق برسند.

بازگشت منصور قربانی به سپیدرود

منصور قربانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع کادرفنی باشگاه سپیدرود رشت ملحق شد. 

منصور قربانی که فصل گذشته در چوکا فعالیت می‌کرد، با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با قراردادی یک‌ساله با اسماعیل شاد، پس از یک سال دوری از سپیدرود مجددا در فصل جدید مسؤولیت مربیگری دروازه‌بان‌های سپیدرود را برعهده خواهد داشت. 

قربانی که دارای مدرک (آ) مربیگری است و سال هاست که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در فوتبال مشغول به فعالیت است و در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم مربی دروازه بان‌های تیم‌های سپیدرود رشت، چوکای تالش و داماش گیلان بوده است.

هافبک پیشین قشقایی نخستین بازیکن جدید سپیدرود

صابر محمدی هافبک بازی ساز پیشین تیم‌های قشقایی شیراز و بعثت کرمانشاه به عضویت سپیدرود درآمد. 
محمدی با ۳۱ سال سن، متولد اسلام آباد است و به جز هافبک وسط توانایی بازی در پست‌های مدافع وسط و هافبک کنار را هم دارد. 

وی بازی در تیم‌های قشقایی شیراز، بعثت کرمانشاه، آوالان کامیاران، فولادنوین اهواز و گهر درود را در کارنامه دارد.

سوء استفاده از نام سپیدرود در مدارس فوتبال متفرقه

باشگاه سپیدرود با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال گیلان هشدار داد که جلوی سوء استفاده از نام سپیدرود در مدارس فوتبال متفرقه گرفته شود. 

در این نامه متذکر شده است که تنها یک مدرسه فوتبال با نام سپیدرود در سطح کشور فعالیت قانونی دارد و آن هم آکادمی رسمی باشگاه سپیدرود می‌باشد و فعالیت سایر مدارس با استفاده از نام (سپیدرود) غیر قانونی خواهد بود و باید مجوز این مدارس تویط هیات فوتبال مورد تجدید نظر قرار بگیرد. 

متن نامه ارسالی باشگاه سپیدرود به هیات فوتبال گیلان بدین شرح است: 
احترامأ به استحضار می‌رساند که آکادمی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود به صورت رسمی ازابتدای تابستان امسال آغاز به کار نموده و مجوز مربوطه آن توسط هیئت فوتبال مورد تائید قرار گرفته است. 

متاسفانه مشاهده شده که در سطح شهر و حتی استان مدارس فوتبالی با سوء استفاده از نام سپیدرود تاسیس و مشغول فعالیت می‌باشند؛ لذا از آن هیات محترم درخواست می‌گردد که ضمن ابطال مجوزهای احتمالی مدارسی که با نام سپیدرود مشغول به فعالیت هستند در رسانه‌ی رسمی خود اطلاع‌رسانی نموده که تنها مدرسه فوتبال مجاز در سطح استان گیلان آکادمی باشگاه سپیدرود می‌باشد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول