اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«اراضی موات» در ادبیات کشاورزی جایی ندارد/ باید زمین ها را احیا کنیم

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: زمین موات، جایی در ادبیات کشاورزی ندارد، بنابراین در جهانی که علم و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی پیشرفت کرده حرف زدن از زمین مرده و موات هیچ توجیهی ندارد.

«اراضی موات» در ادبیات کشاورزی جایی ندارد/ باید زمین ها را احیا کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین تجلیل از ۴۴ نمونه ملی و استانی بخش کشاورزی استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: ما نباید کاری کنیم که بهره بردار و تولیدکننده برای پیشبرد اهداف اقتصادی، زمان زیادی را صرف کند و معطل کاغذ بازی شود.

وی افزود: در حوزه برخوردهای قانونی نباید کاری انجام دهیم که پیش پای تولیدکننده و یا بهره بردار بخش کشاورزی مانع تراشی شود.

سیاهکلی خاطر نشان کرد: از آنجایی که هدف از اجرای قانون، استیفای حق است بنابراین باید از مانع تراشی دوری کنیم.

وی اضافه کرد: امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات دگرگون شده و هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند و دوره حضور فیزیکی انسان و آبیاری قطره‌ای رو به اتمام است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه زمین موات جایی در ادبیات کشاورزی ندارد، گفت: در جهانی که علم و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی پیشرفت کرده و شکافت اتمی اتفاق می‌افتد، حرف از زمین مرده و موات هیچ توجیهی ندارد و باید همه دست به دست هم بدهیم تا این زمین‌ها احیا شوند.

سیاهکلی در پایان گفت: مسیر اعطای مجوزهای گلخانه و صنایع بخش کشاورزی باید تسهیل شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول