اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قاضی زاده در واکنش به بودجه صفر کشتی: وزارت موظف به پرداخت اعتبارات است

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه فدراسیون کشتی صحبت کرد.

قاضی زاده در واکنش به بودجه صفر کشتی: وزارت موظف به پرداخت اعتبارات است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، گفت: بودجه ای که مجلس برای فدراسیون کشتی درنظر گرفته متفاوت از بودجه سالیانه ی آن است.

صبح امروز در کلاس آموزش مربیان کشتی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان که با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، قاضی زاده هاشمی گفت: مجلس بر اساس نیازهای کشتی بودجه ای متفاوت برای این رشته در نظر گرفته تا فدراسیون بتواند بخشی از نیازهای خود را تأمین کند.

وی ادامه داد: این بودجه جدا از بودجه ی سالیانه ی فدراسیون کشتی است و وزارت ورزش موظف است سهم کشتی را از بودجه ی سالیانه پرداخت کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت در این مورد باید قبلا از طرف وزیر ورزش و جوانان توجیه می شد و ما بر پرداخت بودجه سالیانه ی ورزش ملی کشور که افتخارات زیادی را تاکنون بدست آورده تأکید داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول